וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה בוקשטיין נגד הממשלה: "אנחנו קורבנות של גבריות רעילה"

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 15:44

השחקנית והזמרת הצטרפה לקולות של מפורסמים נוספים נגד הממשלה הנוכחית ושיתפה פוסט חריף במיוחד. וואלה סלבס תופסת מושב באו"ם

אם בעבר הסלבריטאים היו נוהגים לשמור את דעותיהם הפוליטיות לעצמם מחשש להסתבך עם קהל כזה או אחר, היום זה כבר אחרת. בחודשים האחרונים אנחנו עדים ליותר ויותר אנשי בידור אשר משמיעים את קולם, יוצאים בקריאות נגד הממשלה, מפגינים וקוראים להקדמת הבחירות.

לאחרונה היו אלה השחקנים עוז זהבי ותומר קפון שתקפו כל אחד את התנהלותה של הממשלה הנוכחית, החל מהטיפול בהחזרת החטופים ועד המצב הכלכלי והבטחוני הרעוע אליו הגענו. כעת, גם השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין מצטרפת למתקפה בפוסט חריף של דנה מודן, אותו שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה.

אניה בוקשטיין יום הולדת יובל כהן. ניר פקין, מערכת וואלה!
אניה בוקשטיין נגד הממשלה/מערכת וואלה!, ניר פקין
אניה בוקשטיין, דנה מודן. אינסטגרם, צילום מסך
"אנחנו קורבנות" דנה מודן כתבה, אניה בוקשטיין שיתפה/צילום מסך, אינסטגרם

בוקשטיין שיתפה את הפוסט של השחקנית ואשת התקשורת דנה מודן, שם נכתב: "אנחנו קורבנות של גבריות רעילה. יושבת לה חבורת גברים מפוחדים מהצל של עצמם, שנפגע להם הכבוד ודנים אותנו לחיים או למוות. לכו לפייט קלאב ותעזבו אותנו בשקט". השחקנית הגדילה והוסיפה בקמצנות רק שתי מילים על הסטורי ששיתפה: "אנא מכם".

זו לא הפעם הראשונה שהשחקנית יוצאת כנגד הממשלה הנוכחית. במרץ בשנה שעברה בוקשטיין יצאה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והתיקון להצעת החוק שלו, לפיה גברים אלימים יענדו אזיק אלקטרוני רק מהרשעה שלישית ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully