וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון לבייב נתבע ע"י האקסית: "פגע פיננסית, גופנית ונפשית"

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 18:19

נוכל הטינדר סיימון לבייב נתבע על ידי האקסית קייט קונלין: "פגע בי פיננסית, נפשית וגופנית והכל לשם תאוותו וכיסו", נכתב בתביעה שהוגשה. לבייב כמובן מיהר להגיב ואת זה אתם חייבים לקרוא

סיימון לבייב קייט קונלין. צילום מסך, צילום מסך
סיימון וקייט/צילום מסך, צילום מסך

הסיפור של "נוכל הטינדר" הופץ והביא תהילה מפוקפקת מאוד לסיימון לבייב. האקסית שלו, קייט קונלין, שיצאה איתו אחרי שכל המידע עליו פורסם לאוויר העולם, טוענת לחשוף את הסיפור המלא מאחורי ה"אהבה" שלהם.

קונלין החליטה להגיש תביעה עם מספר טענות על מרמה, אלימות ואיומים. במסמכים שהוגשו לבית משפט השלום בתל אביב נטען כי "הנתבע הונה את התובעת ופגע בה באופן פיננסי, גופני ונפשי הכל לשם תאוותו וכיסו מבלי להתחשב בנזקים העצומים שמתיר"

"במהלך החיים המשותפים, "רכש" סיימון לקייט רכב יוקרה מסוג "מרצדס בנז" חדשה. הנתבע אפילו זייף רישיון רכב על שם התובעת. כאשר התובעת ביקשה למכור את הרכב על מנת לכסות את חובותיה, התברר כי רישיון הרכב מזויף וכי הרכב מעולם לא היה על שמה או בבעלותה האמיתית".

אך זה לא הכל, האקסית של לבייב העלתה דוגמה נוספת של מרמה לכאורה: "בניסיון להיחלץ מסכומי ההלוואה הגבוהים שנטלה כדי לכסות את חובותיו, התובעת ביררה את שווי התכשיטים אשר קיבלה מסיימון והובא לידיעתה שמדובר ביהלומי מעבדה זולים בשווי מאות שקלים בלבד", מביך.

סיימון לבייב "נוכל הטינדר". צילום מסך ערוץ 12, צילום מסך
מה קרה שם?!/צילום מסך, צילום מסך ערוץ 12

אם זה לא מספיק, קונלין טענה שגם חוותה ממנו איומים ואלימות: "החל לאיים הן על התובעת והן על משפחתה שלא תראה ממנו כסף יותר, שהקריירה שלה תיהרס ושלבני משפחתה יקרו דברים רעים ושלא כדאי להם לבחון את "סבלנותו". לקייט ראיות לכל טענה שהעלתה בתביעה הכבדה נגדו".

נטען שהוא גם "רדף אחריה במדרגות הבית ואף דחף אותה וזו מעדה במדרגות הבית ונפלה. משכך, נגרמו לה נזקי גוף בדמות רגישות בעקב שמאל, פגיעה בעקב ימין וכן שפשופים ומכות יבשות ורגישות ביד ימין, ומיד התקשר לאמה כדי שתיקח את "הבת המדממת שלה שמלכלכת לו את הבית בדם"".

בתביעה עולות גם נקודות מדאיגות בנוגע לכך שהתובעת חששה לחיה ועזבה את הארץ: "היא סובלת מדכאון קשה, מחשבות אובדניות, מערכת יחסים מתעללת, הפרעות שינה והטרדות יומיומיות הפוגעות בשמה הטוב".

קונלין טוענת שהיא הוחזקה כשבויה של לבייב, שאילץ אותה לשקר בפני כולם ולהגיד שמדובר בסיפור אהבה אמיתית ושהוא אינו נוכל כפי שמיוחס לו, אך מתברר כי אולצה לעשות בעקבות איומים קשים לכאורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיון בעניינו של נוכל הטינדר, "סיימון לבייב". המחוזי, ת"א 17 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
מפעם אחרת בה נאלץ להגיע לבית המשפט/פלאש 90, אבשלום ששוני

בתגובה לדברים, הגיב לבייב: "עוד קשקוש. היא מנסה להיות רלוונטית עם השקרים שלה. המפלצת החייתית הזו, לוזרית בכל קנה מידה שכשלה בכל מקום בעולם וממשיכה להיכשל, מחפשת פרסום בכוח והפרסום היחידי שהיא קיבלה ומקבלת זה רק בגללי".

"התביעה שלה לא תחזיק מים ותהיה רעידת אדמה עם מה שאני אחשוף. שתקתי במשך שנתיים בגלל שריחמתי עליה, אבל שיחקו בזנב של האריה יותר מידי זמן ועכשיו היא ובן זוגה ישלמו. זה יהיה משפט ג'וני דפ ואמבר הארד הישראלי", אלה השאיפות שלך בחיים?

קייט, מה גרם לך בעצם לתבוע אותו?

"ההבנה שרק כך אוכל לקבל את הזכויות שמגיעות לי ממנו הן בפן הנפשי על הנזקים שגרם לי ועל החובות שיצר לי בגין כספים שהכריח אותי ללוות ולא החזיר. ⁠אני חושבת שכל אדם שנפל קורבן לעוקץ צריך לנקוט בהליכים נגד העוקץ וככה אני מאמינה, המקרים יצטמצו. ישראל היא גן עדן לעוקצים ונוכלים וצריך לשים לזה סוף".

קייט קונלין. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הוא לא ממש ברמה שלה.../תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

כמה פעמים חשבת לפני אם לתבוע או פשוט להמשיך הלאה כדי לשים את הפרק הזה מאחורייך?

"חשבתי המון. זה לא קל בכלל. קודם כל זה דורש לאזור המון כוח נפשי, בטח לאחר המכה שקיבלתי ממנו. לאחר מכן זה לדעת שאתה מתחיל מסע מפרך, אבל למען הצדק אעשה מה שצריך".

הוא ניסה ליצור קשר כשהבין שאת תובעת?

"לפני שתבענו ביקשתי מעו"ד שלי אורי נחמיאס לפנות אליו ולנסות ליישב איתו את ההדורים בנועם. עו"ד שלי פנה אליו שבוע שעבר וסיימון ביקש לקיים פגישה ביום ראשון הזה. לפגישה סיימון לא הגיע. שעו"ד שלי פנה אליו, סיימון אמר "ששכח"".

"בינתיים פנה לתקשורת והמציא שתבע אותי על מיליון ש"ח, אבל בינתיים אף אחד לא ראה תביעה. גם לפני שנה הוא יצא בהצהרות שהוא יתבע אותי ולא תבע. בינתיים חוץ מאיומים אין לו כלום בניגוד אליי, שבינתיים צירפתי לבית המשפט כמעט 200 עמודים של הוכחות מעבר להקלטות".

"הטענה שלו עכשיו שאני מחפשת פרסום על הגב שלו טיפשית ואם זה המצב, למה שאבקש מעו"ד שלי לפנות אליו בשקט במקום להתחיל בפיצוץ? בתביעה יש טענות כספיות, נזקיות ואפילו פליליות ואני מכירה את שמעון, הוא משתולך עכשיו בגלל שהוא מפחד עד עמקי נשמתו. הסרט שלו יגמר".

מה יש לך לומר על התגובה שלו "מפלצת חייתית, לוזרית בכל קנה מידה שכשלה בכל מקום וממשיכה להיכשל"?

"חכמים מדברים כשיש להם לומר משהו. טיפשים מדברים מפני שהם חייבים לומר משהו". (אפלטון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully