וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו: ירדן ג'רבי ובת הזוג עדי אמבר מאורסות!

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 16:27

תשעה חודשים עברו מאז סיפרנו לכם לראשונה על בת הזוג החדשה של המדליסטית האולימפית, כעת השתיים שינו סטטוס. וואלה סלבס שמה טבעת עליה

ירדן ג'רבי ועדי אמבר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
יפות!!!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
ירדן ג'רבי ועדי אמבר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
בלינג בלינג/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שבימים אלו נמצאת בחזרות קדחתניות לפני עליית התוכנית רוקדים עם כוכבים, מנהלת זוגיות, עליה שמעתם בפעם הראשונה מוואלה סלבס, עם עדי אמבר.

מאז השתיים הספיקו לעבור לגור יחד בבית שג'רבי רכשה ונראה שהדבר גרם לבנות הזוג להבין שהצעד המתבקש הוא חתונה. מקורבים לשתיים מספרים שמהרגע הראשון זה היה ברור שמדובר סיפור אהבה ושזה יגמר בשליפת טבעת. על פי הפרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", השתיים אכן התארסו אחת לשנייה היום(ב').

אם תהייתם לעצמכם ומנוחתכם הוטרדה בשאלה מי הייתה זאת שירדה על ברך ושאלה את השאלה? אז עכשיו אתם יכולים להירגע, כי מי שעשתה זאת, עם טבעות מהממות, היא האלופה האולימפית.

כזכור, ג'רבי בת ה-35, יצאה מהארון לפני כשנה וחצי, כשסיפרה על בת הזוג הראשונה שלה דנה לביא, בתו של השחקן המנוח, עמוס לביא ז"ל, אך זמן קצר לאחר מכן המדליסטית האולימפית ולביא נפרדו. לבסוף, אמבר וג'רבי הכירו בזכות חברה משותפת והשאר היסטוריה. כעת נשאר לחכות ולראות איך ישתלבו סידורי החתונה יחד עם הצילומים של "רוקדים עם כוכבים".

וואלה סלבס ניסתה לעשות הליכה בין המיטה למקרר והתעייפה באמצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully