וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי יוצאת להגנתו של עומר אדם: "תהיו רגישים"

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 13:26

הסערה סביב הופעותיו של הזמר עומר אדם הגיעו לסיום מאכזב עם שינוי נוסף בתאריך בו הייתה אמורה להתקיים אחת מהן. הרשת אמנם זעמה, אך הייתה זאת החברה נסרין קדרי שיצאה להגנתו של הכוכב. וואלה סלבס מי שמתעסק מתרסק

עומר אדם נסרין קדרי. אינסטגרם. ניר פקין, עיבוד תמונה
"תהיו רגישים"/עיבוד תמונה, אינסטגרם. ניר פקין

הניסיון לקבוע תאריך למופע של הזמר עומר אדם הצליח לשגע מעריצים רבים, שאחרי כל הביטולים והעידכונים, החלו לזעום ברשתות החברתיות ויצאו נגד הזמר על חוסר העקביות בגלל המתקפה האיראנית והאילוצים שהמצב הביטחוני מביא איתו, למרות שהכוכב עשה ככל שביכולתו.

בתגובה לכל התגובות הזועמות שקיבל הזמר, הייתה זאת הקולגה והחברה, נסרין קדרי, שיצאה להגנתו בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "אם רק האנשים בבית היו יכולים לדעת כמה לילות ללא שינה אנחנו עוברים לפני מופעים גדולים, כמה לחצים, שאלות, ציפיות, בחירת שירים, נגנים, אמנים אורחים, תלבושות, חזרות, מסכים, וידיאו ארט".

"אפילו על הפנס הכי קטן שאתם כנראה אפילו לא שמים לב אליו על הבמה, אנחנו חושבים ומתכננים הכל. יש מאחורינו כמות ענקית של אנשים צוות שעובדים מסביב לשעון כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו על הבמה. כולם במרתום עד התאריך שנקבע".

עומר אדם בפארק הירקון/אינסטגרם צילום מסך
הסטורי המפרגן של נסרין קדרי. אינסטגרם, צילום מסך
מפרגנת/צילום מסך, אינסטגרם

"הפחד הכי גדול, הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה, לא משנה מה. משנת הקורונה ועד המצב הביטחוני הרגיש במדינה. בדור שלנו הכל קרה וזו המציאות שאנחנו חיים בה ובתוך כל זה, אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו. זה שווה עולם".

"אנחנו שומעים הכל, קוראים הכל. יש דברים שהם לא בשליטה שלנו. בשבילכם זז תאריך - בשבילנו זז משהו בלב. תהיו רגישים ואל תשכחו שהמטרה היא פשוט לבוא, להשתחרר ולשמוח לערב אחד שבשבילנו הוא הכי חשוב שיש, במציאות הקשה שכולנו חיים בה בשנה הזו במיוחד. תהיו רגישים וטובים. יש לנו אחד את השני והכוח שלנו הוא באחדות שלנו", חתמה עם מסר מפייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully