וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה עובדיה פרצה בבכי יום לפני החתונה

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 13:30

החתונה של הזוג האהוב ויוצאי האח הגדול, טליה עובדיה ושחף רז, תתקיים מחר. אבל מה קרה אתמול כשהיא פרצה בבכי? וואלה סלבס מפרישה

טקס הפרשת החלה של טליה עובדיה/אינסטגרם. צילום מסך

לא מעט זוגות שהכירו בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", נמצאים בהלכי חתונה בתקופה האחרונה, אבל נראה שהדובדבן שבקצפת יהיה רק מחר.

טליה עובדיה ושחף רז יעמדו תחת החופה מחר (ג'), מלווים בחבריהם ובני משפחתם. אז כמובן שהמתח וההתרגשות עשו את שלהם. בזמן שאתמול ערכה עובדיה טקס הפרשת חלה עם רבנית, בנות משפחתה וחברותיה הקרובות, הרבנית הקריאה לעובדיה מכתב שבעלה לעתיד כתב ולא נשארה עין אחת יבשה בקהל.

"בערך היום לפני שנתיים, הציעו לי להכנס לבית המפורסם ביותר במדינה ובמשך שבועיים לא הצלחתי להחליט אם זו הבחירה הנכונה עבורי. לו הייתי יודע אז שאותה הבחירה תוביל אותי לפגוש את אהבת חיי, כנראה שההחלטה היתה קלה הרבה יותר".

"היום אחרי כמעט שנתיים של אהבה, אנחנו מתקרבים לרגע המיוחד ביותר בחיינו, לעמוד יחד מתחת לחופה ולעשות יחד את הצעד הראשון בבנית בית ומשפחה בישראל. אני מאחל לנו שנעשה את הדרך הזו יחד, בנועם ובשלווה שנדע לאהוב אחד את השניה בעוד עשרים שנה בדיוק כמו שאנחנו היום".

טקס הפרשת החלה של טליה עובדיה/אינסטגרם צילום מסך
טקס הפרשת החלה של טליה עובדיה. אינסטגרם, צילום מסך
עם הרבנית/צילום מסך, אינסטגרם

עובדיה, שידועה באיפוק שיש לה, לא יכלה לעבוד בהתרגשות ובמילים של מי שמחר יהפוך לבעלה והיא פרצה בבכי. אנחנו מתארים לעצמנו שבחתונה עצמה יהיה שידור חוזר לבכי, רק שהפעם יש גם איפור כלות והכל, אז נקווה שהיא תצליח להתאפק כמה שאפשר כדי לא להרוס את המסקרה.

וואלה סלבס ניסתה לתקן את הפנים שלה עם איפור אבל זה לא ממש עבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully