וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורין ג'ולי בווידוי חשוף: "עברתי הפלה"

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 12:28

דוגמנית הנשק וכוכבת הישרדות, אורין ג'ולי, שיתפה את עוקביה על כך שהיתה בהריון, אך נאלצה לעבור הפלה: "גילינו שאין דופק לעובר"

אורין ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
עושה כבוד/צילום מסך, אינסטגרם

דוגמנית הנשק אורין ג'ולי ובן הזוג שלה, גל עמנואל, נישאו אחד לשנייה לפני שנה וחצי, אחרי לא מעט שנים יחד. אתמול (א'), היא שיתפה את מאות אלפי עוקביה על רגע פחות מאושר בחייהם.

"הרופאים אמרו שתהיה לי בעיה להכנס להריון. אני התעקשתי שזה יקרה בקלות ובלי עזרים חיצוניים. שבוע לפני יומולדת 30 אני מגלה שאני בהריון, היינו בעננים", פתחה את הדברים והמשיכה: "תכננו לספר למשפחה ולחברים בפסח, אבל לאלוהים היו תוכניות אחרות".

"גילינו שאין דופק לעובר, במשך שבועיים התפללתי כל יום שההריון הזה ימשיך, אבל זה לא קרה. לפני שבועיים נאלצנו לעבור הפלה. החיים לא בשליטתנו, נוכל להחליט איך אנחנו בוחרים להגיב לדברים שקורים לנו. אני בחרתי ובוחרת לשמוח, להאמין ולאהוב", חתמה.

אורין, איך את מרגישה?

"אני מרגישה טוב יותר מאי פעם. לקחתי יום אחד לבכות ולהתעצב, יום אחרי זה קמתי ובחרתי בחיים. כמו כל יום. החיים יכולים להיות טראגיים ואין לנו שליטה על זה, התגובה שלנו למה שקורה זה המקום היחידי שיש לנו שליטה בו. ולכן בחרתי לשמוח, לראות את כל הטוב שקרה וקורה וסביבי ולהשתמש גם בזה כדי לתת כוח לאחרות".

אורין ג'ולי. אינסטגרם, צילום מסך
אורין ג'ולי/צילום מסך, אינסטגרם

"התפללתי לאלוהים שההיריון הזה ימשיך, אבל זה לא קרה. זה לא מפחית מהאמונה שלי ולא מערער אותה, אני אוהבת ומאמינה ללא תנאי. ואני יודעת שזה בדרך אליי. אין לי ספק".

באיזה שבוע זה קרה?

"זה היה בשבוע כמעט 10, הלכנו לבדיקות הרגילות וגילינו שאין דופק לעובר. ההפלה הייתה כואבת פיזית ורגשית, אבל אנחנו בוחרים בחיים כל יום מחדש", סיכמה הכוכבת בנימה אופטימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully