וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיבוא להם שיתוק": הסלבס מגיבים למתקפה האיראנית

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 12:03

מתקפת הכטב"מים ששוגרו לכיוונה של מדינת ישראל, הצליחה להכניס אזרחים רבים לפאניקה וגם את הסלבס של הביצה המקומית. וואלה! סלבס פיקוד העורף

הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
לא בוחל במילים/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
יש ממ"ד?/צילום מסך, אינסטגרם

אם במקרה הצלחתם להירדם לפני 2 לפנות בוקר בלילה האחרון מגיע לכם צל"ש, כי נראה שכל שאר מדינת ישראל היו במסיבת חרדות קולטיבית, שהיו בה גם פיג'מות על הדבר בעיקר כי אף אחד לא רצה לרוץ בעירום לממ"ד.

הזמר עידן רייכל אמנם חיכה לבוקר כדי להגיב, אך לא בחל במילים: "אחרי לילה של הצלחה מסחררת בהפלת הטילים והכטב"מים: אלו שהמציאו את המושג הבזוי "טפטופים" מעזה - ינסו לשכנע אותנו ש"טפטופים" מאיראן ולבנון זה שום דבר", הטיח.

היו גם מי שהרגישו בלבול ובצדק: "רגע, אז מה עושים? אפשר ללכת לישון? נשארים ערים? לא הבנתי. עובדים מחר? שואל בשביל חבר", כתב השחקן איתי תורג'מן. לעומתו, מי שבאה עם עוד כמה סימני שאלה, היא הדוגמנית רוסלנה רודינה: "עכשיו בלי צחוק... אתם מבינים כמה חשוב לחיות את החיים? וכל יום לנצל אותו כאילו אין מחר?"

אודיה אזולאי מגיבה למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
מחזיקים אצבעות/צילום מסך, אינסטגרם
איתי תורג'מן מגיב למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
שאלות חשובות/צילום מסך, אינסטגרם
רוסלנה רודינה מגיבה למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
זה באמת לא מצחיק/צילום מסך, אינסטגרם

"הרגילו אותנו למציאות שבאמת לא יודעים מה יהיה מחר. אבל מה שהכי חשוב זה שהאמונה מנצחת הכל! שנעבור את הימים האלה ללא נפגעים ושמי שפוגע יפגע כפליים", חתמה רודינה.

אשת העסקים ניקול ראידמן ניסתה לפנעח את רגשותיו של דובר צה"ל דניאל הגרי ושיתפה במשנתה: "זו הפעם הראשונה שראיתי אותו לחוץ... הוא לא רגוע, נראה מסתיר דברים ויש לו המון סימני אי וודאות בדיבור. הפעם, נלחצתי", אחרי הסטורי הזה, גם אנחנו.

הזמר עומר אדם, שלקראת ההופעות שלו בפארק הירקון נוצרה סערה לא קטנה, עדכן על ההתפתחויות: "שבוע טוב שותפים שלי. טוב שמעו, לזה לא ציפינו. יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף ליומיים הקרובים וכמובן שהכי חשוב הביטחון של כולנו, אז קודם כל שמרו על עצמם ושמרו על ההנחיות".

"מחר נהיה יותר חכמים ונעדכן על תאריך חלופי להופעה של יום שני ובעזרת השם נקווה שהכל יהיה טוב. תרבו בתפילות, הכל יהיה בסדר בעזרת השם. עם ישראל חי", ניסה אדם לשמור על נימה אופטימית למרות החששות.

כמו עומר אדם, גם הזמרת אודיה אזולאי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה שקשור בהופעתה המתוכננת ליום חמישי הקרוב ורשמה: "אני מקווה שהמצב יירגע והתשובה תהיה כן".

אבי אברומי. אינסטגרם, צילום מסך
אפילו קצת יותר/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
שותפים? איפה האחוזים?/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים/אינסטגרם צילום מסך

יוצאת האח הגדול, ספיר בורגיל, הביאה איתה חברה לחיזוק המורל ונראה שעבד להן: "באזעקה הראשונה היא תפסה לי את הרגל מהפחד, באזעקה השנייה החלטתי לשנות אווירה. בזמן שיש אזעקות תנסו לעשות דברים שמצחיקים או מרגיעים. לא לחכות לשמוע בום, למה זה עוזר?", שאלה הבאר שבעית שכבר מתורגלת במקרים של התרעות.

גם חברתה של בורגיל לבית האח הגדול, סתיו קצין, התמודדה עם התרעות פיקוד העורף במהלך הלילה: "היו אזעקות באריאל. שמעתי בומים. כנראה ירוטים. מזל שלקחתי את הילדים לממ"ד מבעוד מועד. רק לחשוב שהייתי נרדמת ומתוך שינה צריכה לרוץ לקומה למטה ולהעיר את שניהם רדומים, ולהרים את הילדה במדרגות, אללה יסטר", כתבה והבהירה: "לא היה קורה".

מי שהייתה יותר באווירה של אמון ופחות בחרדה, היא המשפיענית אדל בספלוב: "חברים יקרים שלי, עם ישראל יקר שלי. אין מה להילחץ ממ"ד, חניון. אין ממה לחשוש, השם שומר עלינו, אנחנו המוגנים והחזקים ביותר בעולם. לכו לישון, הכל טוב".

אך למרות העצה שניסתה להיות מרגיעה, יוצרת התוכן קרן שחם לא הצליחה: "מתלבטת מה לדחוף קודם", כתבה שחם על תמונה של חבילת קינדר ליד חבילה נוספת של קלונקס. מזל שהייתה עוקב חכמה והציעה לה להכניס את הכדור לשוקולד. מדובר בפטנט.

הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
באמת אבל/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
מזל שלא/צילום מסך, אינסטגרם

"שבוע טוב, שיצאה השבת הלכתי לטבול במקווה", שיתפה המשפיענית טליה עובדיה בסטורי שהעלתה, "אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעים גבוה מאוד ונקרעים בין שבעה הרקיעים. אני מאחלת לכל עם ישראל שנדע ימים טובים יותר, ביטול גזרות רעות, שהחטופים והחיילים שלנו יחזרו הביתה לשלום".

"שיחוסלו כל אוייבנו, רפואה שלמה לכל חולי עמינו, זיווג הגון משורש הנשמה לכל הרווקים והרווקות ושבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה! יודעת שהמצב כרגע מלחיץ ומפחיד, אבל תזכרו שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו. בשורות טובות אמן", איחלה. מי שבחרה במסר קצר וקולע היא ההריונית ויוצאת האח הגדול, שי לי עופרי - בורגיל: "שיבוא להם שיתוק", קיללה.

טליה עובדיה מגיבה למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
כמה גבוה?/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים למתקפת הכטב"מים. אינסטגרם, צילום מסך
בדוק?/צילום מסך, אינסטגרם
יאנה יוסף. אינסטגרם, צילום מסך
למה מחקה?/צילום מסך, אינסטגרם

אך על אף כל התחזיות השחורות, היה את הקומיקאי ציון ברוך שהגיע להרגיע: "עם ישראל חי, אל תדאגו! יוצאים מעבדות", הודיע. נקווה שהוא צודק. אשתו של ברון, יאנה יוסף, כתבה: "איראן תישרפי, גם חברייך איתך ביחד" ומחקה אותו אחרי שעתיים. מעניין אם זה בגלל שהיא חששה מכתב"ם ישירות לביתם שבצפון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully