וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה דץ בפוסט קורע לב: "היום יומולדת ילד שלי"

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 12:48

עומר דץ, השחקן והזמר המנוח ובנם של אורנה ומשה דץ, הלך לעולמו במפתיע בחודש מרץ האחרון. לציון יום הולדתו הראשון מאז מותו הטרגי, העלתה אמו פוסט מרגש שלא השאיר עין ישבה

אורנה ועומר דץ. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אורנה ועומר דץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

אורנה ומשה דץ איבדו את בנם הבכור, עומר, בחודש מרץ האחרון לאחר שנמצא ללא רוח חיים בביתו שבגבעתיים. בשבת האחרונה העלתה אורנה פוסט עם תמונות של בנה ולא השאירה עין אחת יבשה: "היום יומולדת ילד שלי", כתבה.

"אהובתי שלי, עומר השאיר אחריו חותם גדול מדינה שלמה כואבת את כאבך העצום! השירים שכתב והשאיר אחריו ישארו כאן לנצח! ילד פלא!! שתהיי מנוחתו בגן עדן! אני אוהבת אותך אמא לביאה שכמותך", הגיבה לה כוכבת הילדים מיכל הקטנה, שלא הייתה היחידה.

בין כל הגולשים והסלבס שכאבו את כאב המשפחה, הייתה גם ליהיא גרינר שכתבה: "חושבת עלייך ועל עומר היום. אוהבת אותך כל כך. שולחת חיבוק גדול גדול וחזק".

לפני מספר ימים התייחס לראשונה גם אביו של עומר, משה, כשעלה לשיר במסגרת מופע "שירים שנשארים", שם פנה לקהל ודיבר על הטרגדיה שפקדה אותם: "האמת היא שלהחליט להופיע כשהבן שלך נפטר במפתיע, כל כך מפתיע, הנסיך של חיינו, זה היה נראה לי לא הגיוני".

אורנה ועומר דץ. אינסטגרם, צילום מסך
אורנה ועומר דץ/צילום מסך, אינסטגרם
אורנה ועומר דץ. אינסטגרם, צילום מסך
אורנה ועומר דץ/צילום מסך, אינסטגרם

"מצד שני, אנחנו עוברים כולנו ימים לא הגיוניים. עד שלא ישוחררו כל החטופים, עד שלא יחזרו כל ילדינו, אנחנו נעשה הכל בשביל להתנחם ביחד ולהתחזק ביחד. בגלל זה אני פה. אתם מנחמים, אתם קהל נהדר", הודה לנוכחים.

ערב לפני מותו הפתאומי בגיל 30 של בנה עומר, אורנה השתתפה באירוע בעמק חפר, שם שרה את "אהבה של אמא" והקדישה אותו לבנה הבכור. בהודעה מטעם המשפחה לאחר פטירתו הטרגית בטרם עת נמסר: "בננו הבכור עומר דץ נמצא היום מת מהתקף של אפילפסיה. ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי".

כבר בילדותו החל עומר לשיר ולשחק ואף השתתף בקלטות הילדים שבהם כיכבו הוריו, "טיף וטף". עד לאחרונה השתתף בהצגות בתיאטרון הבימה. ב-2013 התחרה בעונה הראשונה של ריאליטי השירה "הכוכב הבא" והגיע אל המקום החמישי. חברים של עומר והמשפחה סיפרו כי הוא היה אדם רגיש, אהוב, משפחתי וצנוע. הוא הותיר אחריו הורים ואת אחיו הקטן, יועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully