וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בוזגלו חושף כי שתיים מהנשים שהכניס להריון עברו הפלה

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 13:15

הכדורגלן לשעבר, אוהד בוזגלו, הצליח להסעיר אנשים רבים אחרי שהודה בכך שהכניס ארבע נשים שונות להריון. עכשיו הוא חושף: "ההריונות הלא רצויים לא התקדמו". וואלה! סלבס בהלם

אוהד בוזגלו ומריה. אינסטגרם,צילום מסך, עיבוד תמונה
"לא סוד שאני עם הרבה נשים"/עיבוד תמונה, אינסטגרם,צילום מסך

כדורגלן העבר אוהד בוזגלו מצליח להפתיע כל פעם מחדש. רק לאחרונה הוא סיפר בפודקאסט עם פאני בוזגלו, גרושתו, על כך שהוא הכניס ארבע נשים שונות להריון בטווח זמן קצר מאוד, אך מתברר שזה לא היה כל הסיפור.

היום (שישי), חשף בוזגלו בתוכנית, "כמעט שבת שלום" עם אבי כאכון בקשת 12, על ההפלות שעברו שתי נשים שהכניס להריון ועל הסכם אמצעי המניעה שהיה ביניהם: "אני גבר רווק ופנוי וזה לא סוד שאני עם הרבה נשים. שואלים את עצמי למה לא הגנת על עצמך? נשים שהן איתי הרבה, אז ההסכם בינינו, הדדי, שהיא מגנה על עצמה עם גלולות".

"שתיים שכחו גלולה, גם הודו כביכול בטעות ונקלטו. עכשיו, נכון זה נושא מאוד רגיש, אבל את הצד שלי, אני מבחינתי הכל בסופו של דבר זה אמון. עכשיו, אם זה היה חד פעמי אז הייתי מגן על עצמי אני. כי אני יודע שכל הזמן שואלים 'איך לא שמת?'. קרה מה שקרה, ההריונות הלא רצויים לא התקדמו. כן הרגשתי צורך להגיד את זה ולהעביר את המסר וכן זה נושא שאנשים לא מדברים עליו, יש כן עניין וזה גם אמון".

סטורי של אוהד בוזגלו. instagram, צילום מסך
סטורי שקשה לשכוח/צילום מסך, instagram

"אני יכול להגיד לך שאני ופאני שנתיים ניסינו להיכנס להריון בשנים הראשונות ולא הצלחנו, ואז תאומים בן ובת. פתאום כל מה שאני נוגע, משהו קורה", התבדח כדורגלן העבר. בתגובה, הזמר יגל אושרי שישב לידו אמר: "עכשיו אני מפחד שאני אכנס להריון", אפשר להבין את החשש.

בתגובה לדברים אמר בוזגלו לוואלה! סלבס: "עד כמה שזה נשמע הזוי, זאת היתה המציאות שלי ושל אותן נשים. אין כאן אשמים, אלא פשוט סיטואציה מורכבת שהמסר ממנה הוא חשוב. במקום להתמקד בלחפש מי לא בסדר, צריך ללמוד מהעניין בכמה אספקטיים".

"בסופו של דבר, אנשים טועים וזה טבעי לטעות, אבל צריך לשים לב לכל דבר וגם כשנותנים אמון באחר עדיין צריך תמיד לשאול ולהקפיד. לשמחתי בכל המקרים, כל הצדדים היו מסופקים מהתוצאה אבל מבחינתי, למדתי עוד משהו להמשך וגם העברתי מסר שדברים כאלו יכולים לקרות", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully