וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן הראל חוטפת אש: "את לא תקשרי בין ה-7 באוקטובר לשמירת שבת"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 19:30

המגישה החוזרת בתשובה העלתה סרטון המקשר בין אירועי השבת השחורה של ה-7 באוקטובר לשמירת שבת וגרמה לרשת לבעור. וואלה! סלבס עשר הדברות

עדן הראל. ערוץ 14, צילום מסך
תקבלו שבת בשבילה?/צילום מסך, ערוץ 14

את זה שעדן הראל חוזרת בתשובה וקרובה לדת בעשור האחרון, כולנו יודעים. היא ובעלה ומנחה ערוץ הילדים לשעבר, עודד מנשה, מגדלים את ילדיהם באורח חיים דתי ועד כה נראה שאין כל בעיה. אממה, סרטון שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה על מיזם קבוצת נשים המחלקות ערכות לשמירת שבת הצליח להטריף את עוקביה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "מאז השביעי באוקטובר המוני משפחות מתעוררות לקבל על עצמן שבת בשביל עם ישראל, כי יותר מששמרו ישראל את השבת השבת שמרה עליהם. יצאנו בפרויקט אדיר לעזור להן בצעדים הראשונים, בדרך שמירת השבת".

"רצינו לשתף אתכם/ן בזכות האדירה והנדירה הזאת,יש קבוצה של נשים מדהימות שמכינות ערכות לשבת לכל מי שמעוניין להתנסות בשמירת השבת..מיזם מרגש ממש. כי ביחד בעזרת ה' ננצח", חתמה.

מי שפחות התרגשו מהמיזם, היו הגולשים והעוקבות שלה ברשת החברתית: "ואולי דווקא להפך? איפה אלוהים הגדול והנורא על עליון היה לפני 80 שנה שסבתא שלי ביקשה קצת מים בצעדת המוות? ואיפה עכשיו אלוהים שותק כשיש 134 אנשים ונשים שנמקים בשבי? ואיפה רון ארד?", כתבה אחת, שממש לא הייתה היחידה.

הפוסט של עדן הראל/צילום מסך , אינסטגרם

הייתה גם מי שחוותה את השבת השחורה על בשרה ולא יכלה לעבור על הדברים בשתיקה: "בתור ניצולת ה-7 באוקטובר, זה מחריד בעיני שככה את רואה את זה. מה קשור שמירת שבת? דווקא בשבת בבוקר נרצחו חברים שלי. דווקא בשבת ה"כה קדושה" שלך חאמסניקים השתלטו לנו על המושב ועשו שמות. דווקא בשבת".

"אלו ששמרו שבת - נרצח להם בן ונכד. אז איך זה קשור ולמה הכפייה הזו שאם נשמור שבת אז נהיה שמורים ומוגנים? חבל שאת מנצלת את הבמה שלך להציג את המציאות בצורה כל כך מעוותת. תמיד עקבתי אחרי הדרך המרשימה שעשית אבל עד כאן".

"כאן עברת את הגבול. אנשים ונשים נרצחו ונחטפו וקיבלו את הטראומה הכי גדולה של חייהם בשבת בבוקר. חילונים. דתיים. שמאלנים. ימנים. כולנו חטפנו את זה. קהילות שלמות נשרטו לכל החיים. כמו הקהילה שלנו. ממש כואב לראות שככה את בוחרת לראות את המציאות ולספר אותה לעוקבים שלך", חתמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עדן הראל, עודד מנשה, יעל בר זוהר. אור גפן,
מזמנים עברו/אור גפן

עדן, למה התכוונת בפרסום?

"ביקשו ממני לפרסם מיזם שמחלק ערכות לשבת למי שרוצה, העלתי. כמו אלף מיזמים אחרים שאני תמיד בשמחה משתפת".

מה יש לך להגיד לאלו שנפגעו מזה?

"האמת שאין לי מה להגיד, בטח לא למי שניצלה מהטבח. אני אוהבת את השבת. אני מאמינה שהשבת היא שמירה רוחנית. אני מכבדת את כל מי שלא מרגיש כמוני. זה בסדר שיהיה חילוקי דעות, אבל לא חילוקי לבבות. אוהבת את כולכם אהבת חינם".

  • עוד באותו נושא:
  • עדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully