וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי שוב בכותרות של רשות המיסים, הפעם בגלל החם שלה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:05

בכיר במשק הישראלי נקנס לאחרונה על ידי רשות המיסים לאחר שניסה להבריח 1.7 מיליון שקלים, אבל מה הקשר שלו לבר רפאלי? וואלה! סלבס הדקו חגורות

בר רפאלי עדי עזרא/צילום מסך אינסטגרם
בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
מה הקשר???/צילום מסך, אינסטגרם

קשה לשכוח את הסיפור סביב סערת המיסים של הדוגמנית בר רפאלי שנגמרה בכך שהכוכבת קיבלה תשעה חודשי מאסר בפועל, שרוצו בעבודות שירות, בכפוף לחוות דעת הממונה על עבודות השירות, פלוס קנס בסך של 2.5 מיליון שקלים ומאסר על תנאי. בנוסף, אמה ציפי רפאלי, ריצתה עונש מאסר בפועל כחלק מעסקת טיעון בפרשת עבירות המס.

ממש לאחרונה, פורסם בוואלה! כסף על בכיר במשק הישראלי בשם דוד עזרא - אביו של עדי עזרא, שהוא כמובן בעלה ואב ילדיה של רפאלי.

חמה של רפאלי נתפס על ידי רשות המיסים אחרי שניסה להבריח ליוון 1.7 מיליון שקלים ונקנס. בחקירותו סיפר עזרא האב, שרכש בית באי קורפו בסכום של כ-2.8 מיליון אירו וכי מטרת הכספים היא לשלם את התשלום האחרון לקבלנים ונותני השירותים ששיפצו את הנכס.

יחד עם זאת, הוא הוסיף שכי לצורך רכישת הבית, העביר את הכסף בהעברות בנקאיות וכשנשאל מדוע לא העביר גם את יתרת התשלום בהעברה בנקאית לאותם אנשי מקצוע, השיב כי קיווה לקבל הנחה בגין התשלום במזומן.

דוד עזרא הוא יו"ר החברה הציבורית נטו לייצור ויבוא מזון, מהגדולות בישראל בתחום, המחזיקה בין היתר במותגים: ויליגר, טיבון ויל, שלושת האופים, דלידג, אל גאוצ'ו, שף שגב ועוד.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
לפחות הגנים משובחים/צילום מסך, אינסטגרם

מרשות המיסים נמסר: "הוועדה ראתה בחומרה את כוונתו לשלם במזומן כדי לקבל הנחה, כאשר על פניו נראה כי מדובר בתשלום שלא יוצהר, כולו או חלקו, לרשויות המס ביוון. מחקירתו עולה כי מדובר בכספים שנמשכו מחשבונות בנק פרטיים שלו, וכי מקורם, בין היתר, בכספים שחולקו כדיבידנד מהחברה בסכומים גבוהים. לטענתו של עזרא, הוא לא דיווח על הכספים בטעות ולא היה מודע לאופן הדיווח ביציאה מנתב"ג".

"לאור היקפה הכספי הגבוה של ההפרה, העובדה שהמפר לא הציג אסמכתאות לעניין מקור הכסף, והעובדה שהמפר הוא איש עסקים, המרבה לטוס לחו"ל, אשר ידע על חובת הדיווח ועם זאת בחר שלא לברר כיצד לדווח על הכספים, ולאור העובדה שהוא בחר לשלוח כספים בסכום כל כך גבוה במזוודה ולא לשאת אותם עמו, מעשה שעל פניו מעורר חשש להסתרה, החליטה הוועדה להטיל על המפר עיצום כספי בסך של 850,000 שקל". מדובר בעיצום הכספי הגדול ביותר שהטילה רשות המסים ב-2022 בגין עבירה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully