וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: המתנה שהשאירה קארין באומן ז"ל לאחייניתה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 9:37

לפני 11 חודשים הלכה לעולמה הדוגמנית קארין באומן ממחלת האנורקסיה ושברה לא מעט לבבות שהתפללו שתנצח את המחלה. כעת, אמה יהודית מצאה מתנה שהשאירה. וואלה! סלבס מוחה דמעה

יהודית קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
נשבר הלב/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שבוע בדיוק אגם באומן, נכדתה של יהודית באומן, תחגוג בת מצווה. אך מי שלא תזכה לקחת חלק באירוע, היא כמובן דודתה של כלת האירוע, הדוגמנית קארין באומן ז"ל, שהלכה לעולמה אחרי מאבק במחלת האנורקסיה.

אגם, בתה של האחות הקטנה במשפחה, נטלי באומן, הייתה האחיינית הקרובה לקארין ונראה שהיא חשבה גם על היום שאחרי. אמה של הדוגמנית המנוחה, יהודית באומן, עשתה לאחרונה סדר בחפצייה ומצאה מעטפה עם מכתב, בו קארין איחלה מזל טוב לבת המצווה של אגם וצירפה 1,000 שקלים כמתנה לאירוע של הנערה.

וואלה! סלבס, שנכנסה לסערת רגשות בעקבות הדברים, הייתה חייבת לברר את שלום אמה של הדוגמנית.

יהודית, התרגשת?

נפלתי, הייתה לי סחרחורת וכאב חד בלב. שימי היה צריך להחזיק אותי, להגיש לי מים. קשה לעמוד בזה כי כזאת הרגשה זה מחוץ ליכולת הרגשית של האדם. זה הרגיש כאילו מישהו השליך רימון על ליבי, צלקת לכל החיים. היא רצתה כל כך להיות נוכחת בבת מצווה, שהרי היא ואני היינו המון לאורך שנים עם אגם בגני שעשועים, תרמנו מעצמנו המון ואני בטוחה שזה הכאב של אגם שאהבה אותה כל כך".

יהודית באומן שימי תבורי קארין באומן. אינסטגרם, צילום מסך
שימי תבורי, יהודית באומן וקארין באומן ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מנסה להמנע מהתרגשות יתר, שחס וחלילה לא תהיה נקודה שיהיה קשה לעמוד באירוע. מנסה להיות חזקה, יש הרבה אורחים, זמרים והרבה רגש באירוע. עדן חסון יגיע לתת שני שירים לאגם בהתנדבות לאחר ששימי הודיע שהיא מאד רוצה ואוהבת אותו, הוא הסכים. נשמה ענקית", שיתפה יהודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully