וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גועל נפש של יחס": עדן דניאל גבאי קוטל את רשת אייס

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 20:44

אושיית הרשת עדן דניאל גבאי הרגיש שהגיע הקש ששבר את גב הגמל בכל הנוגע ליחס ולשירות שסיפקו לו בסניף של אייס. וואלה! סלבס שפכטל

עדן דניאל גבאי. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
לא להתעסק איתו/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לכולנו יצא להרגיש חוסר אונים אל מול שירות לקוחות גרוע, בדרך כלל דבר כזה קורה מול בנקים או חברות כבלים, אך הפעם אושיית הרשת עדן דניאל גבאי חווה את זה דווקא בסניף של "אייס".

בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, השחיר אושיית הרשת: "אייס סינרמה יגאל אלון, סניף... אל תתקרבו אליו, אחד הסניפים הכי מסריחים שנתקלתי בהם. יש שירות לקוחות כאילו? יש רק לקוחות בלי שירות. מתייחסים אליכם מגעיל, מדברים אליכם מגעיל. סניף באמת מחריד, מחריד, מחריד, מחריד, מחריד!", הדגיש.

"אם אתם באים לסניף יגאל אלון סינרמה אייס, תזכרו את הסטורי הזה ותדעו שזה אחד הסניפים הכי דוחים עם האנשים הכי מגעילים ובאמת שזה הכי דוחה שנתקלתי בו בחיים. אני האחרון שיעשה שיימינג ויעשה השחרה, אבל כשמגיע - מגיע. כמו שאני גם מפרגן, אני יודע גם להשחיר יפה מאוד וזה אחד הסניפים עם האנשים הכי דוחים שהכרתי.

עדן דניאל גבאי יוצא על אייס/אינסטגרם. צילום מסך

מהקופאיות, עד לעובדים במחלקות ועד לקופה הראשית, דוחים אחד אחד, בחיים שלי לא נתקלתי ביחס כזה, בחיים שלי אבל, דוחים! אמל'ה אמל'ה, אחד הסניפים הכי דוחים שהייתי בו", אמר דניאל גבאי ושיתף על העוול שלטענתו נגרם לו.

"עכשיו תקשיבו חיים, זה לא פעם ראשונה שאני נמצא פה, זה היה מאז ומתמיד הסניף הכי קרוב. תמיד היחס שלהם מגעיל, מאז שאני זוכר את עצמי, מאז שאני בא לפה. אבל די, היום זה עבר גבול. אני מבקש עזרה, 'אפשר עזרה?', 'לא'", המחיז אושיית הרשת את הסיטואציה והמשיך: "הוא אומר לי לא, בפרצוף שלי ככה! ואומר לי 'לא, אני לא במחלקה הזאת, אני במחלקה ההיא', אוקיי".

"מחכים לבן אדם חצי שעה במחלקה, עוד מישהו בא: 'אפשר עזרה?', 'לא. אני לא פה', אמרתי לו 'אז מי יכול לעזור לנו?'. הולכים לקופה הראשית היא אומרת לנו: 'לא אני כרגע עם בן אדם', מתעלמת! תקשיבו אני בהלם. אמל'ה אמל'ה, לקחתי את הדברים, הנחתי לה אותם שם ואפילו לא קניתי, לא אפרנס בכלל מקום כזה. תקשיבו הזיית ההזיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דניאל גבאי לא שכח גם לשתף בדוגמה של מקרה נוסף שהיה לחברתו מול אותו הסניף כדי להוכיח את נקודתו: "אני לא אשכח פעם נטע הזמינה מהם מקרר, אתם חייבים לשמוע, חודשיים היא מנסה לתפוס אותם בשירות לקוחות שלהם".

"חודשיים לא עונים לה, חודשיים! אז אולי במקום לעשות פרסומות בטלויזיה ולקחת פרזנטורים - תשקיעו בכוח אדם שמתייחס לאנשים. תקשיבו הזייה. אמל'ה אמל'ה אמל'ה אני בהלם, הייתם צריכים להיות שם כדי להבין למה אני עצבני ככה, אתם לא מבינם".

"עכשיו אני אלך לטמבוריה ואשלם מאה שקל יותר, גם 200 שקל אם צריך ואני לא אפרנס את הסניף הזה - פרנציפ", חתם אושיית הרשת בטון זועם.

עדן דניאל גבאי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ממולץ איזה כוס אחרי כל הכאב ראש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בתגובה למקרה מסר דניאל גבאי לוואלה! סלבס: "הגעתי לקנות חבלים, כדי שאוכל לתלות כביסה על חבלים בבית חדש שעברתי אליו. כל אחד העביר אותי ממקום למקום זה לא המחלקה שלי, זה לא המחלקה שלי. היה עובד שחיקה אותי וחזר אחרי מה ששאלתי".

"התקשרה אליי מישהי משירות לקוחות והתנצלה האמת, שאלתי אם זה רק בגלל שיש לי הרבה עוקבים והאם היו גם מתייחסים למישהו עם פחות כוח ברשתות. בסדר, מקווה שהם ישתפרו".

מטעם רשת "אייס" נמסר בתגובה לוואלה! סלבס: "מנהלת השירות שוחחה עימו והתנצלה על חווית השירות בסניף, אנו פועלים כל הזמן לשיפור השירות לשביעות הלקוחות שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully