וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקיבלה איומים: עדן בן זקן תאובטח בהופעתה בפריז

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 11:50

הזמרת עדן בן זקן מתוכננת להופיע בקרוב בעיר האורות. לקראת ההופעה, היא התחילה לקבל איומים על הקהילה היהודית בעיר מגורמים פרו-פלסטיניים, מה שמחייב אותה להגיע עם אבטחה. וואלה! סלבס שומרת ראש

עדן בן זקן בהופעה בהיכל מנורה, מרץ 2024. מסך אינסטגרם edenben_zaken, צילום מסך
עדן בן זקן בהופעה בהיכל מנורה, מרץ 2024/צילום מסך, מסך אינסטגרם edenben_zaken

זה לא סוד שמצבנו בעולם לא מזהיר בימים אלה - בלשון המעטה. הקהילות היהודיות בחו"ל חיות תחת איומים מתמידים ויהודים רבים מתבקשים להצניע סממנים שיכולים לקשור אותם לישראל. מה שלא עוזר לתחושת הביטחון הירודה גם ככה הן ההפגנות בהם מעודדים אינתיפדה נוספת ו"ניקיון" המדינה מהים ועד הנהר.

בעקבות העלייה באנטישמיות, בפריז בפרט, סביבתה של הזמרת עדן בן זקן תוגברה בכוחות נוספים. ההופעה עצמה תתקיים ב- "Dôme de Paris" שבעיר האורות מחר (ג') תחת אבטחה כבדה יותר משתוכנן.

על פי הדיווחים, בן זקן תחווה על ידי צוות שתפקידו לשמור עליה מהרגע בו תנחת וכך ישאר, גם כשתגיע למלון בו היא עתידה להתארח.

במקור, ההופעה הייתה מתוכננת להתקיים עוד ב- 17 בספטמבר אך נאלצה להידחות אחרי השבת השחורה והמתקפה חסרת הרחמים של מחבלי חמאס. כרגע ההמלצה לנוסעים לעיר שאיבדה מהרומנטיות שלה היא "לנקוט באמצעי זהירות מוגברים", בגלל איום שמוגדר כ"מזדמן".

עדן בן זקן עם שוקי והילדים. אינסטגרם, צילום מסך
עדן בן זקן עם שוקי והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

"בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' ישנה עלייה משמעותית בעוינות כלפי ישראלים ויהודים ברחבי העולם, קיימת עלייה במוטיבציה של גורמי טרור לפגוע בישראלים/יהודים באשר הם. לאור זאת, מומלץ לשוהים במדינה לנקוט באמצעי זהירות מוגברים", נכתב באתר המטה לביטחון לאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully