וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה בלעדיהן: מעיין אדם וחן זנדר כותבות לזכר האחיות שלהן

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 21:21

חצי שנה מהיום הנורא בו החלה המלחמה עם מתקפת הפתע של החמאס, מעיין אדם וחן זנדר, שאיבדו שתיהן את האחיות הקטנות שלהן בטבח במסיבת הנובה, כותבות לזכרן בכאב וגעגוע: "חצי שנה מאז שהאור בבית שלנו כבה"

מעיין אדם ואחותה מפל אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

חצי שנה עברה מאז אותה השבת ב-7 באוקטובר, בה פתח החמאס במתקפת הפתע האכזרית על מדינת ישראל, מה שהוביל לפתיחת מלחמת "חרבות ברזל" בה אנו נמצאים עד היום. חייהם של אלפים נלקחו באותו יום נורא, וחיי כולנו השתנו לנצח. אחד האירועים הקשים מאותה השבת היה הטבח שהתרחש במסיבת הנובה שהתקיימה בסמוך לרעים. בין הנרצחים והנרצחות היו גם מפל אדם ונועה זנדר ז"ל, אחיותיהן הצעירות של מעיין אדם וחן זנדר.

האחיות השכולות העלו היום לרשתות החברתיות הספדים וזכרונות מאחיותיהן הקטנות, שאיבדו את חייהן בגיל צעיר כל כך. בסטורי שהעלתה מעיין אדם היא סיפרה על המיזם המרגש להנצחתה של מפל, כשבמקום בו איבדה את חייה הוצב ספסל מיוחד: "לפני חצי שנה מפל נסה על חייה והגיעה לפה, הסתתרה מתחת למשאית, אחוזת אימה, ראתה את המוות סביבה, התחננה לעזרה שלא באה, דיממה שעות והתפללה לנס עד שנשמה בפעם האחרונה".

"חצי שנה שאנחנו מיוסרים שלא היינו שם איתה, וכואבים את זה כל יום. אז הצבנו היום ספסל לכל מי שאוהב את מפל ורוצה להיות איתה שם, היא תשמח, תמיד אהבה שהיו באים חברים לשבת אצלה". אדם המשיכה ושיתפה תמונות משותפות עם מפל ז"ל, ואת העלייה לקברה היום עם עציץ מיוחד שקנו לכבודה.

חן זנדר כותבת על ההנצחה של אחותה נועה ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
חן זנדר כותבת על ההנצחה של אחותה נועה ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אדם כותבת על ההנצחה של אחותה מפל ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם כותבת על ההנצחה של אחותה מפל ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי כואב נוסף שהעלתה שיתפה אושיית הרשת: "אצלנו כל תאריך הוא יום שבו היא איננה, וכל יום הוא יום זכרות, למרות שאני עושה הכל כדי לשכוח. בורחת לילדה ולעבודה מהכאב שרודף אחרי ומאיים לבלוע אותי בשלמותי. היום נתתי לו לנצח, מחר תורי".

מגישת החדשות חן זנדר העלתה גם היא פוסט כואב ומרגש שכתבה לזכר אחותה נועה ז"ל, בו שיתפה על התחושות הקשות לא רק ביום הזה, אלא בכל יום מאז שהיא נרצחה: "חצי שנה בלעדיך אחותיקי. חצי שנה שהגעגוע אליך כואב לי בעצמות, שכל שיר מזכיר לי אותך, שכל פרפר הפך לסימן ממך ואני עדיין מחכה שתופיעי לי בחלומות".

"חצי שנה שאני שולחת הודעות ולפעמים גם מתקשרת אבל את לא עונה. חצי שנה מאז שהאור בבית שלנו כבה, שאין מי שתשמח ותצחיק את אמא ואבא. חצי שנה שגל, יובל ואני מחפשים את הדרך הנכונה להתמודד והולכים לפעמים לאיבוד. חצי שנה שאנחנו פוגשים את החברות שלך ולא מבינים איך את לא איתן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חן זנדר ואחותה נועה ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
חן זנדר ואחותה נועה ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

"חצי שנה שאני מדמיינת שתפתחי את הדלת עם האנרגיות המטריפות שלך ותעירי אותנו מהסיוט הזה, חצי שנה שאני מבקרת אותך ברעים ובמיגונית ובחדר שלך אבל לקבר שלך לא מסוגלת לעלות", שיתפה המגישהבכאב הגדול.

זנדר, בדמיון מצמרר לאדם, נמצאת גם היא בהריון, שיתפה בתחושות לקראת הלידה: "חצי שנה שאני מתקשה לעכל שלא תהיי איתי בחדר הלידה, שלא תכירי את האחיינית הראשונה שלך ולא ננגב אחת לשניה את הדמעות מהתרגשות. חצי שנה שאני מנסה להפסיק לשאול 'למה אותך' אבל לא מצליחה. חצי שנה זה יותר מדי זמן נועה, יותר מדי זמן בלי החיבוק שלך והצחוק שלך והשיחות איתך, יותר מדי לבבות שבורים וחיים שהתרסקו מאז שאת לא פה".

בשיחה עם וואלה! סלבס סיפרה חן: "הזמן לא באמת מרפא כי כל יום הופך קשה יותר. והחששות מהתקופה הקרובה רק גובר, חג ראשון בלעדיה, יום הולדת לאמא שלי והלידה שממש מתקרבת, ואיך נועה לא איתנו?! אני רק מקווה שהיא מסתכלת עלינו מלמעלה ולמרות הצער שיש בבית, היא שמחה שבחרנו בחיים".

עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully