וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע חצי שנה לשבת השחורה: אביב גפן תוקף את בנימין נתניהו

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 17:36

הזמר אביב גפן התבטא לא פעם נגד הממשלה ככלל ובנימין נתניהו בפרט. בציון חצי שנה למלחמת חרבות הברזל הוא לא בחל במילים. וואלה! סלבס מחאתית

אביב גפן בנימין נתניהו. חיים גולדברג ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
אביב גפן בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, חיים גולדברג ראובן קאסטרו
הסטורי של אביב גפן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אביב גפן/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר אביב גפן מעולם לא התבייש בביקורת שלו כלפי הממשלה ומי שעומד בראשה, בנימין נתניהו. היום (א'), חצי שנה לתוך המלחמה הכי קשה שידעה מדינת ישראל, הוא ניצל את במת הסטורי כדי לתקוף פעם נוספת את ראש הממשלה, שבמשמרת שלו התרחשה ההפקרות של השבת השחורה.

"חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות", הטיח בפתיחה והמשיך: "הוא לא יזוז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון, אז עדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו", חתם וממש היה אפשר לשמוע את התסכול במילותיו.

גם את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שעזב את הארץ עוד לפני שהתחילה המלחמה, ביקר גפן: "כואב הלב לראות את המפונים במיאמי", עקץ את נתניהו הבן שצולם בדירת יוקרה שעולה 5,000 דולר בחודש, מצפון למיאמי, פלורידה.

דבריו של הזמר היו כלום ושום דבר לעומת הביקורת בתקשורת הבינלאומית: "הצאצא המפונק בן 32 כיום, ונחשב לכשיר לשירות מילואים עד גיל 40". ואולם במקום זה, "יאיר מבלה את ימי הלחימה בדירת שני חדרים באזור הלנדייל ביץ' היוקרתי, מצפון למיאמי, 11 אלף קילומטר מהמלחמה", נכתב בזמנו בדיילי מייל.

אייל גולן על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם
נסרין קדרי על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
נסרין קדרי על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם

אך לא רק גפן כאב את התאריך הקשה: "חצי שנה של עצב, כאב וחיים חדשים", כתב הזמר אייל גולן בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "ייקח לנו עוד שנים רבות לעכל את מה שאנחנו עוברים, אבל כרגע אנחנו במשימה, המשימה הכי חשובה שיש להשיב את כל החטופים אלינו. עכשיו".

"חצי שנה זה כבר יותר מידי זמן. שבורא עולם ישמור על החיילים שיחזרו לשלום ויחזק את מאות המשפחות שאיבדו את היקרים שלהם, ששמור על אדמתנו. עם ישראל חי", סיכם בנימה יחסית אופטימית.

הזמרת נסרין קדרי הצטרפה לכאבם של רבים ושיתפה גם היא מסר בסטורי: "לא יכולה להתמודד עם העובדה שעברה חצי שנה מאז אותה שבת שריסקה את הנפשות של כולנו, כל כך פחדתי מהרגע הזה שיגיע".

"נגמר האוויר ופשוט אי אפשר להתמודד עם הכאב הזה, שפשוט לא עוזב אותנו ולא יעזוב לעולם. אלוהים אנחנו חייבים את כולם בבית עכשיו, אני מתפללת תעשה נס, כי אי אפשר להמשיך ככה עוד דקה אחת. הזמן קפא מאותה\ אבל בשבילם כל שנייה היא סיוט מתמשך", הוסיפה לסיום אימוג'י של שעון חול.

שלומי שבת על ציון שישה חודשים למלחמה. אינסטגרם, צילום מסך
שלומי שבת על ציון שישה חודשים למלחמה/צילום מסך, אינסטגרם

תגובה מפתיעה הייתה של האמן שלומי שבת, שרק לא מזמן אושפז בבית החולים, שם הוא עדיין שוהה: "חצי שנה. מאותה שבת, באותה השעה שכולנו זוכרים. כל בוקר שהשעה הזאת מגיעה היא מכווצת את הלב של כולנו. והלב? הלב מסרב להכיל את כל הכאב, את האובדן, את השכול ואת הנשמות הטובות שכבר לא יחזרו".

"כל דקה שהם עדיין שם היא סבל בלתי יתואר. חצי שנה שהלב לא שלם ולא יהיה עד שהם לא יחזרו כבר הביתה, אי אפשר לחכות עוד רגע אחד. הנפש רק רוצה לצעוק, רוצה אותם פה איתנו", סיכם וכתב את מה שרבים חושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully