וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה זה תמיד קורה לי?": הדרמה של מאיה בוסקילה בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 12:09

הזמרת שתעמוד בקרוב מתחת לחופה לא שכחה לחגוג לפני מסיבת רווקות כמיטב המסורת, אבל דבר אחר וחשוב לא פחות היא דווקא כן שכחה. איך הסתיימה הדרמה? וואלה! סלבס רווקה לעוד דקה

מאיה בוסקילה שכחה את הדרכון בדרך למסיבת הרווקות שלה/צילום מסך אינסטגרם

לפני פחות מחודש וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על מסיבת הרווקות שמתכננת הכלה לעתיד מאיה בוסקילה, רגע לפני שתעמוד מתחת לחופה עם בן זוגה שאולי שלוים. בסוף השבוע האחרון הגיע סוף סוף התאריך המיוחל, ורק אחרי שבוסקילה וחבריה לחגיגה הגיעו בהתרגשות לשדה התעופה, הם הופתעו לגלות כי הכלה המיועדת שכחה דבר אחד חשוב וקריטי במיוחד.

בזמן שכל החבורה עמדה בבידוק הבטחוני קצת לפני הצ'ק אין לטיסה, הזמרת קלטה פתאום שהיא שכחה לקחת איתה את הדרכון שלה. מי שדאג לתעד את האירוע היה החבר הטוב, מיכאל בן דוד, שהפך את הכל לסרטון משעשע במיוחד: "אני הייתי עייפה מאוד אחרי אולפן, אמרתי לשאול לשים לי אותו על השולחן והוא לא שם לי אותו", סיפרה בוסקילה איך קרתה הטעות הקשה, ולא שכחה להאשים את הבעל לעתיד כמובן.

מאיה בוסקילה. אינסטגרם, צילום מסך
איזו דרמה! בוסקילה/צילום מסך, אינסטגרם

ואיך הסיפור הסתיים? אפשר לנשום לרווח. לוואלה! סלבס נודע שבזמן שבוסקילה וחבריה עברו את הבידוק ושלחו את המזוודות, שליח זריז במיוחד עשה את דרכו מביתה אל שדה התעופה והספיק להגיע בזמן עם הדרכון, רגע לפני השגייט נסגר.

ברגעים אלו החבורה השמחה שכוללת מלבד מיכאל בן דוד גם את רוסלנה רודינה, מיטל דיין וחברים נוספים, נמצאת בביוון, ואם נשפוט לפי הסטוריז והתמונות שהם מעלים משם, נראה שהם ממש לא נתנו לתחילת הטיול הדרמטית להרוס להם את המסיבה.

וואלה! סלבס ניסתה להוציא דרכון פורטוגלי אבל גילתה שעם השורשים שלה היא יכולה בקושי להוציא תעודת מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully