וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת ארליך נגד נטלי דדון: "זה פייק"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 10:34

המחאות למען השבת החטופים עלו שלב, מה שאומר שהשיח ברשתות החברתיות הגיע למצב שפל אפילו יותר. וואלה! סלבס טקבקיסטית

נטלי דדון עינת ארליך. אינסטגרם, עיבוד תמונה
נטלי דדון עינת ארליך/עיבוד תמונה, אינסטגרם

האלימות ברחובות ממשיכה לעלות, בין אם זה בספארי או בין אם זה על איילון. אמש (שבת) במהלך ההפגנות למען השבת החטופים שנמצאים בשבי החמאס כבר חצי שנה, נזרק מפגין באגרסיביות על ידי שוטר וגופו של המפגין פגע בשוטרת נוספת שנפצעה.

המשטרה מיד הוציאה הצהרה ובה נטען שאותה השוטרת הוכתה על ידי המפגין, מה שלאחר מכן התברר כלא נכון. האם עוד לא הבינו שאסור לשקר בעידן בו הכל מתועד? שמישהו יוציא אותם מהאייטיז.

לפני גילוי האמת מאחורי ההצרה של משטרת ישראל, העלתה המשפיענית נטלי דדון פוסט לחשבון האינסטגרם שלה: " תעצרו את הגיהינום הזה, פליז. מפגינים נדרסים כוחות הבטחון שלנו נפגעים
במקום להיות עסוקים באויב האמיתי שלנו. כל הצדדים פשוט די. האויב מתבונן בנו ופשוט מבין שהכל עובד לו לפי התוכנית".

"אנחנו מתפרקים לשביעות רצונם, אין להם שום צורך לעשות דבר הפילוג הפנימי משרת אותם, למה שישחררו מישהו בכלל?! אנחנו עושים להם את העבודה. די. בבקשה. המלחמה הפנימית זאת מתנה לחמאס. האחדות בינינו תגמור אותם ! אין לי כבר מילים דמעות של יאוש בעיקר", חתמה את הגרסה שעודכנה אחרי פרסום הסרטון בו רואים את המפגין מושלך על ידי שהשוטר.

נטלי דדון נגד עינת ארליך. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון נגד עינת ארליך/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהגיבה על הדברים היא אשת הטלויזיה, עינת ארליך: "סיפרו לכם על שוטרת שחטפה אגרוף בפרצוף ממפגין, זה פייק! כאן בסרטון רואים מה באמת קרה! שוטר תקף מפגין שנפל על השוטרת וזאת הסיבה לפגיעה שלה! אל תאמינו למכונת הרעל שמנסה לטשטש את אירוע הדריסה הנוראי על ידי פייק ניוז על מפגין שתקף שוטרת!", הטיחה ותייגה את דדון.

בתגובה השיבה לה המשפיענית בשעת לילה: "חייבת לשאול, את תמיד מגיבה לפני שאת קוראת את תוכן הפוסט?! או שזה משרת אותך לשקר על כך שמשקרים? לתשומת ליבך יקירה, תחזרי לפוסט שלי ותגידי לי היכן כתבתי שמפגין תקף שוטרת? לא להיות מכונת רעל אוטומט, להיצמד לאמת בבקשה, מתבקש בימים מפולגים שכאלה".

הבוקר, הנושא כנראה המשיך להטריד את מנוחתה של דדון והיא הוסיפה: "אני רק שאלה?! מישהו בפיד השני טרח לגנות את דריסת המפגינים החרדים מלפני שבועיים?! באמת שלא נתקלתי בשום גינוי, אולי פספסתי, שואלת בתמימותי, האם אין מקום לגנות כל אלימות באשר היא כפי שאני טרחתי לעשות?!"

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
הסטורי של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

"או שרק כלפי צד מסוים זה מזעזע עולמות? (שאלה רטורית). האם התקשורת עצרה את כל השידורים כשנדרסו חרדים או רק בקפלן? אלו אנשים ראויים? (עוד שאלה רטורית). תגידו לי, אתם בכלל רואים מה קורה פה?! כמה צביעות".

המשפיענית תייגה את ארליך והמשיכה: "לתשומת ליבך, הצטרפי אליי בגינוי אלימות לא רק כשזה "מתאים לך". חיפשתי בכל הפיד שלך, לא מצאתי גינוי וחבל. עוד מישהו היה עלול לחשוב שדריסה זה פשע! וזה פשע כלפיי על אדם! תתחילו לנקות ימין ושמאל, תפעלו על פי ערכים בסיסיים. נמאס מכל הצדדים האלו!", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully