וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח של 200 ורדים אדומים: מי המחזר המסתורי של מאיה קיי?

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 17:26

הדוגמנית ואושיית הרשת שמבלה בימים האחרונים בחופשה בברצלונה עם חברים, קיבלה בהפתעה משלוח ענקי של זר ורדים ישירות לחדרה. מיהו המחזר המסתורי? וואלה! סלבס תעלומה

מאיה קיי קיבלה זר פרחים ממחזר אלמוני/צילום מסך אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית הרשת מאיה קיי תחל בקרוב את החזרות המפרכות לקראת עליית העונה של תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". עד אז, היא נסעה לחופשה בברצלונה עם החברים הטובים, כשלפתע הגיע לחדרם משלוח של זר ורדים ענקי המיועד עבורה. האם מדובר באיתי גרשון, איתו נתפסה לאחרונה במספר תמונות פפארצי, ונשמות טובות מוכנות להישבע שהשניים לגמרי יחד?

קייסי זפטה, חברתה הטובה של מאיה שכיכבה ביחד איתה באותה העונה של "הישרדות", העלתה היום (שישי) לאינסטגרם סטורי בו תיעדה את המשלוח המיוחד שהגיע לחדרם: "היא דפקה לנו לפני עשר דקות לבדוק שמאיה בחדר ולזה לא ציפינו". במהלך הסרטון נכנסים שניים מעובדי המלון לחדר של קיי וחבריה, כשבידיהם זר פרחים עצום בגודלו של ורדים אדומים.

קיי התקשתה להסתיר את התחושות שלה לגבי הזר הענקי, והחבר הטוב עידן סיפר למצלמה שהיא בכלל שונאת ורדים. החבורה ניסתה להבין ממי הגיע הזר, תוך כדי שמאיה מתנצלת בפני הצוות שנאלץ לסחוב לחדרם את הזר הכבד. בפתק שצורף למשלוח המיוחד נכתב: "אני מקווה שזה ישמח אותך. שבת שלום ליפה מכולם". על אף הברכה היפה והמרגשת, לפתק המסתורי לא צורף שום שם והמחזר המשקיען נותר אלמוני.

מאיה קיי. אינסטגרם, צילום מסך
מי המחזר האלמוני? קיי/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, בספטמבר השנה חוותה הכוכבת פרידה מהדוגמן טל מורד, אותו הכירה גם כן על האי של "הישרדות", אחרי שנה של מערכת יחסים בולטת ופוטוגנית במיוחד. לפני כחודש פורסם כי היא בתחילתה של מערכת יחסים עם יוצא נינג'ה ישראל איתי גרשון, אבל השניים טרם אישרו את היחסים באופן רשמי. האם הוא צריך לחשוש מכך שקם לו מתחרה?

וואלה! סלבס לא מתרשמת מזרי פרחים, ואם מישהו מעוניין באמת להתחיל איתה, שישלח לה זר של לאפה שווארמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה קיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully