וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע וחצי לפני החתונה: חגיגות החינה המרגשות של שחף וטליה

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 21:46

רגע לפני שהזוג המתוק שהכיר בבית האח הגדול יעמדו יחד מתחת לחופה, השניים חוגגים בשעה זו בחגיגה כייפית לא פחות: טקס החינה המסורתי. וואלה! סלבס כפתן

החינה של שחף וטליה/באדיבות המצולמים

בעוד כשבוע וחצי יעמדו טליה עובדיה ושחף רז מתחת לחופה, ויהפכו באופן רשמי לחתן וכלה. הזוג המתוק שהכי בבית המצולם במדינה החלו את הקשר שלהם כחברים טובים (אך עם כוונות ברורות מצדו של שחף), ולקראת סוף העונה הידקו את היחסים ביניהם, שהפכו לרשמיים אחרי שטליה יצאה מהבית בתור הזוכה הגדלה.

רגע לפני הערב הגדול שלהם, שכזכור, הולך להיות גרנדיוזי ועם קונספט מיוחד, השניים חוגגים היום (שישי) את חגיגות החינה המסורתיות של לפני החתונה. נכון, אנחנו לא רגילים לחגיגות חינה בימי שישי, אבל בואו, אנחנו גם לא רגילים לזוגות שמכירים בבית האח הגדול ולבסוף גם מתחתנים (מלבד שני זוגות אחרים שעשו את זה גם הם ממש לא מזמן).

החינה של שחף וטליה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
קולולולו/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
החינה של שחף וטליה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
מזל טוב מתוקים!/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

בזמן שוואלה! סלבס שופכת אקונומיקה ומעמידה סירים, השניים רוקדים וחוגגים באירוע מצומצם בסגנון קבלת שבת לעייני משפחה וחברים. על הטקס, העיצוב והתלבושות המסורתיות הופקדה "כנרת חינה", שידועה כמי שעשתה כבר כמה וכמה אירועים לסלבריטאים אחרים. עכשיו נותר לחכות איך השניים יראו כחתן וכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully