וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש האהוב עליי לא בכדור הארץ": מאיה וטרהיימר סופדת לאביה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 10:04

המשפיענית מאיה ורטהיימר איבדה את אביה, איתן ורטהיימר, שהלך לעולמו לפני שנתיים. יום לפני האזכרה שלו, היא מעלה זיכרונות מזמנים קצת יותר מתוקים. וואלה! סלבס מוחה דמעה

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאיה ורטהיימר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

נראה כאילו המשפיענית מאיה ורטהיימר כבר התחילה להכין את עצמה לקראת מחר (שישי), היום בו תתקיים האזכרה השנייה של אביה, איתן ורטהיימר.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם, הכוכבת פרקה את התחושות: "כבר שנתיים שהאיש הכי טוב שהכרתי לא נמצא בכדור הארץ.התמונה השניה והשלישית מאותו היום, שאני לא אשכח לעולם!", התייחסה לתיעודים השמחים של המשפחה המחובקת.

"הרגע שבו ישבנו במרפסת, אתה ואמא ואספי ואני מולכם: "יש לנו משהו לספר לכם" ומיד הרגשתי את הנשימה שלך נעצרת והמבט ישר וחד אלי. אתה בוחן כל הבעה שהפנים שלי מסגירות, מי כמוך מכיר אותי… בחצי חיוך אני אומרת: "אני בהריון", חיוך מאוזן לאוזן ודמעות בעיניים של אושר, החזקת איזה טישו ביד שלך ומיד זרקת אותו אחורה".

"חיבקת אותי חזק חזק ואמרת לכולנו בקול ממש מרוגש, "הרגשתי שהציצים שלך גדלו" וזה היה כל כך מביך ומצחיק ואני ישר אמרתי: "זו התגובה הכי מצחיקה שיכולתי לדמיין" וצחקנו כולנו מרוגשים. הייתה לך ארוחת ערב ומיד ביטלת הכל (מאוד לא אופייני), והודעת: "הולכים לחגוג!". הלכנו מיד למסעדה איטלקית מתחת לבית ולא הייתה מוכן שאני אפילו אמזוג לעצמי מים: "עכשיו אני! את לא עושה כלום".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מאיה ורטהיימר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

ורטהיימר המשיכה וסיפרה על השינוי שקרה לאביה: "כאילו בדקה אחת הוא הפך למרגרינה…האבא הקשוח שלי שתמיד מזכיר לי לא להתפנק, מיד לוקח אותי כמו ילדה. אני זוכרת ששלום חנוך נכנס למסעדה ובא לשולחן להגיד לך שלום ואני בקושי הצלחתי להוציא מילה מהפה מרוב התרגשות …ואתה לעומת זאת כולם חברים שלך ואתה כזה קול אבא".

"שלום הלך ואבא אמר לי "ממתי את כל כך מתביישת? את לא רוצה לספר לו שהוא השיר שלנו?", חייכתי ואמרתי ש"לא…גם ככה כל מאיה בארץ חושבת שזה השיר שלה - אבל אני לא אספר לו שהוא רק שלי ושלך הכי אבא", חייכת חיוך של אושר ואני עלייך. זה היה אחד הימים הכי טובים בעולם".

"הפעם זה אחרת, אני יושבת בבית קברות, מראה לך תמונה ואתה לא אומר לי כלום. אני נשכבת על הקבר מדמיינת שאנחנו מתחבקים ומספרת לעצמי שגם לך היה מבנה גוף קשיח למדי… מה שגעגועים עושים, אי אפשר לכתוב את זה אה?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאיה ורטהיימר וההורים שלה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
מאיה ורטהיימר וההורים שלה/עיבוד תמונה, אינסטגרם

"זה כאילו מישהו לקח חתיכה בפאזל של הנשמה שלי. הפעם אתה לא מבטל את הארוחה ואומר משפט מביך... אבל אבא תמיד ישאר לנו השיר שלנו. כבר שנתיים שאתה לא פה והאמת שאני עדיין מחכה לך אבא", חתמה את המסר שובר הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully