וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: חשבון הטוויטר שהצליח להפיל את גדעון סער בפח

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 10:44

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הוא אמנם פוליטקאי ותיק ודי משופשף, אבל כמו לא מעט פוליטקאים אחרים, גם הוא נופל מדי פעם בפח של הרשתות החברתיות. והתוצאה- משעשעת במיוחד. וואלה! סלבס מזייפת

גדעון סער מודיע על פרישתו מהממשלה/ניב אהרונסון

בתחילת חודש מרץ האחרון הודיע יו"ר תקווה חדשה גדעון סער על פירוק השותפות עם כחול לבן, והתפצל משותפיו בני גנץ וגדי אייזנקוט. לפני קצת יותר משבוע, אחרי שהאולטימטום שהציב בו דרש להצטרף לקבינט המלחמה לא התקבל, הוא הודיע על התפטרותו מהממשלה.

מאז שפרש, סער מרבה לתקוף את הממשלה ואת חבריו לשותפות לשעבר בהצהרות שונות ועל גבי עמוד ה-X (טוויטר לשעבר) שלו. אבל אתמול (רביעי) קרה מקרה משעשע במיוחד, אחרי שחשבון פייק אחד הצליח להפיל את הפוליטקאי הוותיק בפח.

אחרי ההצהרה אתמול של גנץ, סער העלה ציוץ בו תקף אותו: "השר גנץ הוא שותף לקבינט המלחמה הכושל וחסר הרעיונות שקלע את ישראל למבוי סתום במלחמה. בשביל סיסמאות חלולות אין צורך לכנס הצהרה חגיגית לתקשורת. שמענו כאלה מספיק". חשבון המתחזה לשר גנץ הגיב לסער בשעשוע "חשבתי שאנחנו חברים", בתוספת אימוג'י לב שבור, ויו"ר תקווה חדשה, שחשב כנראה כי באמת מדובר בגנץ, הגיב לאותו החשבון ברצינות: "כמו שאתה יודע- גם בין חברים יש מחלוקות. חילוקי דיעות ולא לבבות", ובכל זאת הוסיף אימוג'י לב שלם.

גדעון סער מגיב לחשבון פייק של גנץ. X, צילום מסך
קורה לטובים ביותר/צילום מסך, X

ברשת לא נשארו אדישים כמובן, ואחרי שרבים תהו אם מדובר בתגובה אמיתית של סער, הם צחקו על כך שנפל בפח בקלות כל כך. "רף חדש של פתאטיות", הגיב אחד הגולשים ואחר הוסיף, "אני תוהה אם החשבון הרשמי של סער הוא גם כן פייק, פוליטיקאים הם פייק אחד גדול". גולש אחר כתב: "וואו זה קורע. על זה מבזבז זמן מי שאומר שהוא האלטרנטיבה לכל הגרועים שבממשלה? מביך".

וואלה! סלבס חשדה בבחור שהתחיל איתה, ופספסה דייט עם נוכל הטינדר המפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully