וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט על הסט ורעש ברשתות: דרייק בל יוצא להגנתו של ג'וש פק

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 10:16

הסדרה הדוקומנטרית המצמררת על הילדים של ניקולודיאון הצליח לטלטל אנשים רבים. האש כוונה בין היתר גם כלפיי השחקן ג'וש פק, אך מי שיצא להגנתו הוא הקולגה שנתן עדות קשה, דרייק בל. וואלה! סלבס שבורת לב

דרייק וג'וש. nick
דרייק וג'וש/nick

הסדרה הדוקומנטרית "שקט על הסט", שהביאה איתה עדויות רבות על התעללות שיטתית שחוו עובדי ניקולודיאון, כולל אנשי הצוות אך בעיקר הילדים, הצליחה לטלטל אנשים רבים ברחבי העולם ולדרבן שחקנים נוספים שנפגעו ממעשי פדופיליה והטרדות על הסט בתור נערים צעירים, להוציא לאור גם את הסיפורים שלהם.

כמובן שהגולשים המזועזעים הוציאו את כעסם מיד על המפיק הידוע לשמצה, דן שניידר, אך גם על השחקן ג'וש פק. הם האשימו אותו שלא פעל כדי לעזור לחבר ולקולגה שלו לתוכנית, דרייק בל, שהוטרד בצורה הכי נוראית שיש כדרך קבע בתור ילד צעיר ועד שהפך לנער בוגר: "ג'וש עבד בתוכנית של אמנדה ביינס,אז הוא ידע מה קורה", סיפר דרייק בפודקאסט "Not Skinny But Not Fat" והמשיך: "אבל אני מעריך את זה שהוא פנה אליי באופן פרטי ולא הלך ישר לתקשורת, כי הוא היה שם והוא יודע מה עברתי".

לא הרבה אחרי שיצאה הסדרה בל יצא להגנתו של פק מפני ההמון הזועם, אך ללא הרבה הצלחה וזה כנראה היה הניסיון הנוסף שלו לגאול את חברו מייסורי המצפון שמעבירים אותו מעריצים.

"אני לא חושב שהוא ידע בדיוק מה קורה שם, אבל היו אנשים שעבדו בתוכנית הזאת שידוע בדיוק מי הוא היה", התייחס לאיש שאחראי לכל ההטרדות הקשות שעבר, בריאן פק ולאחר מכן חזר להתייחס לג'וש: "הוא ידע כמה זה נושא רגיש בשבילי אחרי שצפה בדוקומנטרי, הוא גילה על כל כך הרבה דברים שעברתי ואני חושב שזה היה מאוד רגיש מצידו לפנות אליי באחד על אחד", חיזק את המסר.

כאמור, בעקבות ההצלחה המסחרית המסחררת של הדוקו והבאזז הענק שהסדרה יצרה ברשתות החברתיות, גם שחקנים נוספים היו מוכנים לדבר ולספר את הסיפור שלהם בפעם הראשונה, מה שגרם ליוצרי הסדרה להתחיל לעבוד על פרק בונוס חמישי שיכלול עדויות נוספות.

מדובר בסדרה לא פחות ממרתקת, אך שוברת לב לכל מי שגדל על תכני ניקולודיאון והפרטים בה הם לא פשוטים לעיכול. עבודת ההפקה הפנומנלית היא אחד מהדברים הכי מרשימים שיש שם והעובדה שחוץ ממרואיינת אחת, כל המרואיינים מדברים בפנים גלויות ולא מפחדים להיכנס לפרטים של הזוועות שקרו שם, מעוררת אמוציות שלא היה אפשר להשיג בדרך אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully