וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומך טרור": עדן פינס תקפה את המועמד לסגן ראש עיריית חיפה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 11:28

הדוגמנית עדן פינס התנגדה למינוי החדש בעיריית חיפה ועלתה למתקפה מול המועמד לתפקיד סגן ראש העיר הנבחר, רג'א זעאתרה: "לא לנוח עד שהוא משחרר את הכיסא". וואלה! סלבס פטריוטית

עדן פינס נגד רג'א זעאתרה. יואב איתיאל / אינסטגרם, עיבוד תמונה
עדן פינס נגד רג'א זעאתרה/עיבוד תמונה, יואב איתיאל / אינסטגרם

סיעת חד"ש חתמה השבוע על הסכם קואליציוני יחד עם ראש עיריית חיפה, יונה יהב. בהסכם התחייבו שלא ישללו את קיומה של מדינת ישראל או יתמכו במאבק מזוין של פלסטין או חיזבאללה וחמאס כנגד מדינת ישראל. אחרי ההסכם עלה מועמד הסיעה, רג'א זעאתרה, לתפקיד סגן ראש העיר.

הצעד גרם לביקורת רבה ברשתות החברתיותו מי שזעמה יחד עם רבים על ההחלטה, היא הדוגמנית עדן פינס, שלא יכלה לעבור על כך בשתיקה ועלתה למתקפה: "בוקר טוב חיפאים יפים שלי, תתעוררו", כתבה אתמול (ב') בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"סגן ראש העיר החדש שמונה כעת הוא לא פחות מתומך טרור. בבית שלנו! לא מגנה את זוועות מעשי חמאס וקורא לשני האנשים המאוד חזקים והמשפיעים האלה "דעא"ש סניף ישראל". קצת התבלבל לו ושכח איפה הוא חי! לא לנוח עד שהוא משחרר את הכיסא למישהו ראוי", כתבה במחאה נגד המינוי השנוי במחלוקת והתייחסה לתמונתם של יוסף חדאד וצבי יחזאקלי שפרסם זעאתרה.

הסטורי של עדן פינס נגד רג'א זעאתרה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עדן פינס נגד רג'א זעאתרה/צילום מסך, אינסטגרם

את הדברים כתבה פינס בעקבות הפוסט שהעלה חדאד: "יו"ר חד"ש רג'א זעאתרה, אדם שמזהה עצמו כפלסטיני וקורא לי ולצבי יחזקאלי דאעש ולא לחמאס שהוא אפילו לא מגנה את חמאס ולא קורא לו ארגון טרור! אדם שפועל נגד האינטרסים של מדינת ישראל, שמסית וקרא לכל ערביי ישראל בצבא לזרוק את הנשק והמדים, הוא מביא לעיר שהיא סמל של שותפות רק דם רע ובדלנות".

הקול הציבורי שהתעורר והתנגד למינוי הצליח לגרום לשינוי ואחרי התייעצות, ראש עיריית חיפה החליט לבטל את המינוי של נציג סיעת חד"ש, רק 24 שעות אחרי שהודיע עליו.

"לאור פניות רבות שהתקבלו בעיריית חיפה קיים הערב ראש העיר יונה יהב שיחה עם סגני ראש העיר, ובסיומה הוחלט כי חבר המועצה רג'א זעאתרה לא ימונה לסגן ראש העיר. בהתאם, הורה ראש העיר ליועצת המשפטית לשלוח סדר יום עדכני לקראת הישיבה שתתקיים ביום רביעי", שיתף יהב אחרי ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully