וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרוסקת": רותי רוסו נפרדת מחבריה שנפלו מתקיפת צה"ל בעזה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 10:43

השפית ומנחת הטלויזיה, רותי רוסו, חשפה שהאזרחים הזרים שנהרגו ממתקפת צה"ל שהתרחשה אתמול בעזה היו קולגות שלה וספדה להם. וואלה! סלבס מוחה דמעה

רותי רוסו. אינסטגרם, צילום מסך
רותי רוסו/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (ב') התבצעה תקיפה אווירית בדיר אל בלח, בתקיפה נהרגו כמה מעובדי הארגון WCK (World Central Kitchen) - אזרחים מאוסטרליה, בריטניה, פולין ודנמרק. בארגון הכריזו על עצירה מיידית של הפעילות ברצועה ובצה"ל נפתחה חקירה מעמיקה.

מתברר, שהאזרחים שנהרגו הם חבריה של השפית רותי רוסו, איתם התנדבה בעבר. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה בחדשות הקשות ונפרדה: "אני מרוסקת! שבעה עובדים בארגון המטבח העולמי- ארגון שאיתו חילקנו בארץ 2 מיליון מנות אוכל חמות במלחמה, האכלנו מפונים, קשישים שלא הצליחו להתפנות, ניצולים מהנובה, חקלאים, את החטופים שחזרו - נהרגו הלילה בעזה מהפגזה אווירית על הרכב שלהם".

מהארגון נמסר: "אנו מודעים לדיווחים לפיהם חברי צוות 'המטבח המרכזי העולמי' נהרגו בהתקפה של צה"ל בעת שפעלו לתמיכה במאמצי משלוח המזון ההומניטריים שלנו בעזה. זו טרגדיה. עובדי סיוע הומניטרי ואזרחים לעולם לא צריכים להיות מטרה. אֵיִ פַּעַם".

הסטורי של רותי רוסו. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רותי רוסו/צילום מסך, אינסטגרם

מצה"ל נמסר: "בהמשך לדיווחים על האירוע הנוגע לעובדי ארגון WCK ברצועת עזה, צה"ל החל בתחקור מעמיק של האירוע על ידי הדרגים הבכירים ביותר, לשם הבנת כלל הנסיבות של התקרית. בצה"ל עושים מאמצים רבים כדי לאפשר מעבר בטוח של סיוע הומניטרי, ועובדים בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם ארגון WCK במטרה לתמוך במאמציהם לספק מזון וסיוע הומניטרי לתושבי רצועת עזה".

  • עוד באותו נושא:
  • רותי רוסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully