וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ציפינו: הדייט המפתיע של שני כהן ובעלה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 14:27

את הקומיקאית, שני כהן, אנחנו רואים לא מעט על מסכי הטלויזיה, אבל כל מה שנוגע לחייה האישיים נשמר הרבה יותר בשקט. וואלה! סלבס שושואיסטית

הקומדיה על שודדי הבנק/אור גפן. יח"צ
שני כהן ובעלה גלעד. אור גפן,
שני כהן ובעלה גלעד/אור גפן

התקופה בה אנחנו נמצאים שמה את יוצרי התיאטרון במקום לא פשוט בכלל, בלשון המעטה. כבר בערך ארבע שנים שההפקות השונות נדחו ובוטלו, מתחילת הקורונה, לחסימת אולמות במהלך המחאות נגד המהפכה המשפטית ועד המלחמה שאלצה את התיאטראות לסגור את דלתותיהם פעם נוספת.

הגענו לשלב במלחמה בו נוצרה שגרת חיים חדשה, כשברקע תמיד נשארים הדאגה והאבל שהתחיל בעקבות מחדל השבת השחורה. אחד הדברים החשובים ביותר בתקופה זו, הוא לצרוך תרבות ואומנות כמה שאפשר, בניסיון לתת לנפש רגע של נחת או התייחדות עם הרגשות.

אמש (א'), נערכה הפרמיירה להצגה "הקומדיה על שודדי הבנק", בתאטרון הקאמרי. שחקני ההצגה המוכשרים, יניב סויסה, אוהד שחר, נעמה שטרית ועוד, זכו לפרגון מלא מעט סלבס שהגיעו לתמוך, אחת מהם הייתה הקומיקאית שני כהן, שהגיעה לדייט נייט עם בעלה, גלעד.

הקאסט של "הקומדיה על שודדי הבנק". אור גפן,
הקאסט של "הקומדיה על שודדי הבנק"/אור גפן
יהודה עדר, אלון עדר ונדב עדר. אור גפן,
משפחה שכזאת/אור גפן

מי שעוד הגיעו, הם חלק ממשפחת האצולה התרבותית, המוזיקאי יהודה עדר ובנו הזמר אלון עדר, שהגיעו לתמוך בבן הזקונים שחולק יהודה עם השחקנית והקומיאית מיקי קם, נדב עדר, שמככב בהצגה ובהתחשב בזה שמדובר בהצגה מוזיקלית, לא קשה להבין את הליהוק.

וואלה! סלבס הפסיקה ללכת לתיאטרון כי היא לא נכנסת במושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully