וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: מה קרה כשליהיא גרינר וסתיו קצין נפגשו באירוע?

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 15:50

ליהיא גרינר וסתיו קצין, שתיים מהכוכבות האייקונית שקיבלנו לביצה בזכות "האח הגדול", דילגו ביחד עם מפורסמים נוספים על ההכנות לשבת, והגיעו בשישי האחרון להקרנת סרט קולנוע חדש לילדים. איך הסתיים המפגש ביניהן? וואלה! סלבס מנצנצת

מיכל הקטנה והילדים בהקרנת הסרט "סיפור הברווזים". אסף לב,
מיכל הקטנה והילדים בהקרנת הסרט "סיפור הברווזים"/אסף לב

אם במקרה יצא לכם להיות בפתח תקווה ביום שישי האחרון, וואלה! סלבס לא שופטת כמובן, אבל יכול להיות שנתקלתם באבק הכוכבים שהתפזר באוויר, אחרי שכמה מכוכבי הביצה הגיעו אל העיר והביאו איתם גם את הילדים.

ליהיא גרינר המקומית ביחד עם משפחה, סתיו קצין ושני הילדים שלה, וגם מיכל הקטנה ביחד עם ארבעה מתוך שישה ילדים דילגו על ההכנות לקראת השבת והגיעו לקניון עופר הגדול שבעיר, לכבוד הקרנת הסרט "סיפור הברווזים".

המאורע הביא כאמור למפגש פסגה בין שתיים מהכוכבות האייקוניות שיצאו מהבית המצולם במדינה, כשכל אחת מהן דאגה ודואגת לעורר סערות בביצה. קצין הנרגשת דאגה לספר שהיא בקרוב עולה על מטוס ליוון לחגיגות מסיבת רווקות של חברה (תחושה שלנו, לא מדובר בספיר בורגיל), ועד אז היא מפצה את הילדים בזמן איכות משפחתי.

ליהיא גרינר והמשפחה בהקרנת הסרט סיפור הברווזים. אסף לב,
ליהיא גרינר והמשפחה בהקרנת הסרט סיפור הברווזים/אסף לב
סתיו קצין והילדים בהקרנה של סיפור הברווזים. אסף לב,
סתיו קצין והילדים בהקרנה של סיפור הברווזים/אסף לב

כאמור, גם מיכל הקטנה הגיעה ביחד עם ארבעת ילדיה הקטנים. הכוכבת, שלאחרונה עוברת פרידה מבעלה ניר ויצמן, לא חסכה גם היא וסיפרה לכל מי שרק רצה לשמוע ש"זה שהיא לא בהריון עכשיו זה ממש מחדל".

וואלה! סלבס לא מסוגלת לגדל עציץ מבלי שהוא ימות אחרי שבוע, ולכן ויתרה על הרעיון להביא ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully