וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התורה החזיקה את העם": יענקי גולדהבר נגד פסיקת בג"ץ

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 11:51

יוצא "האח הגדול" יענקי גולדהבר לא הצליח לעצור את עצמו מלהגיב על המהלך של בג"ץ לעצירת התקציבים לישיבות והתנגד להחלטה. וואלה! סלבס עם הנצח

יענקי גולדהבר. אינסטגרם, צילום מסך
צבא האמת של שי חי משקשק/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר להגיד כבר שהמדינה בוערת? כי אם המדורות בכל מחאה לא עזרו לכם להבין, אולי מה שיקרה אחרי שהחלטת בג"ץ תצא לפועל מחר (ב') יגרום לכולנו להבין כמה שאנחנו במצב לא טוב. בין כל המתנגדים לפסיקה, נמצא גם יוצא "האח הגדול", יענקי גולדהבר: "מה דעתך על בג"ץ בנוגע להפסקת תקציבי הישיבות?" נשאל על ידי אחד מהעוקבים שלו.

"כמו שאתה בוודאי יודע אני חייל בצה"ל ואני מנוע מלדבר על נושאים פוליטיים. אבל אני כן יכול להגיד משהו קטן לדעתי, לכאורה", השיב יוצא הריאליטי בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ולא יכל לעצור את עצמו מלהמשיך בכל זאת: "העולם כבר קיים כמעט ששת אלפים שנה ולכל אורך הדורות התורה היא זאת שהחזיקה את העם כעם".

"שלא כמו כל העמים שהיו לאימפריות גדולות ואינם היום כמעט. העם היהודי המשיך את המסורת היהודית ועל ידי זה ניצח הכל וממשיך להיות עם", כתב גולדהבר והסביר את עמדתו.

יענקי גולדהבר. אינסטגרם, צילום מסך
יענקי גולדהבר/צילום מסך, אינסטגרם

"להגיד שהתורה לא חשובה זה אי הבנה מוחלטת. יחד עם זאת, חייב להיות איזשהו הסדר עם ציכים שלכאורה נמצאים בישיבות ולמעשה קצת פחות מתחברים לקונספט. לדעתי עצירת הכספים רק תגרום לפילוג ולאנטי שיעצור את כמות החרדים שמתגייסים לצבא בזמן האחרון", חתם יוצא הריאליטי.

וואלה! סלבס הייתה רוצה גבר שמניח תפילין, חבל שהיא לא יכולה לעצור את עצמה מלאכול פיצה עם פפרוני ואז לקנח עם מילקשייק שוקולד.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully