וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכה למסך הטלוויזיה: אנה זק פונה למבוגרים

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 13:52

כוכבת הפופ אנה זק התחילה את הקריירה שלה בתור כוכבת ילדים, אבל נראה שעם התבגרותה היא החליטה להרחיב את קהל היעד שלה עם דרמה חדשה וכוכבים גדולים נוספים. וואלה! סלבס בינג'

אנה זק ניב סולטן. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
מסקרן!!/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

כוכבת הפופ אנה זק היא אמנם אחד מהשמות החמים ביותר כיום, אך עד לפני כמה שנים זה ממש לא היה המצב. הזמרת הצליחה לעלות לפסגה בעזרת עבודה קשה והמון נחישות, למרות שהיו לא מעט אנשים שניסו לגרום לה לפקפק בעצמה בדרך.

עכשיו, זק מתוכננת לכבוש מטרה נוספת בקריירה שלה והפעם, היא תגיע לראשונה למסך הטלוויזיה בתור שחקנית בדרמה בלשית חדשה בסגנון אגתה כריסטי, שתיקרא: "ים המוות" (שם זמני) ותהיה מבית קשת 12. זק תגלם את דמותה של זמרת מצליחה (לא מאוד רחוק מהמציאות) שמגיעה למלון קורונה בים המלח בו מתרחש מקרה מוות מסתורי. מי שתחקור את המקרה תהיה דמותה של השחקנית ניב סולטן.

יוצרת הסדרה היא רז יובן, הבמאי יהיה תומר שני ומי שיפיק יהיה יואב גרוס. אם גם אתם לא יכולים לחכות לראות מה יצא משילוב הכישרונות הזה, הנה משהו שישאיר אתכם בציפייה אפילו יותר גדולה, גם הזמר אביהו פנחסוב צפוי להשתתף בסדרה. פרט נוסף שחשוב מאוד לציין - סגנון הסדרה יזכיר מאוד את ה"לוטוס הלבן".

וואלה! סלבס מבלה את רוב זמנה מול המסך, יש מצב שהיא כבר הפכה מעיגול למלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully