וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית הרקדנית: הליהוק החדש והמפתיע לרוקדים עם כוכבים

עודכן לאחרונה: 29.3.2024 / 9:49

רשימת הכוכבים שירקדו בעונה הקרובה של ריאלטי הריקודים לאט לאט נסגרת והמקומות הפנויים בנבחרת נגמרים. עכשיו מתברר, גם יוצאת הריאלטי וכוכבת הרשת האהובה תהיה בפנים. וואלה! סלבס פסדובלה

דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
דנית גרינברג/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

נראה כאילו כל בן אדם מפורסם בארץ הוזמן לעשות טסט לקראת העונה החדשה של תוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים. רובם כמובן קיבלו תשובה של "תודה אבל לא תודה". כעת, כשחלק מהליהוקים כבר התפרסמו וכבר עובדים בסטודיו לריקוד על גמישות וצעדים, מתברר שיש עוד מקומות אחרונים - והם נתפסים כמו לחמניות חמות.

אחרי שסיפרנו לכם על גאולה אבן, נטע ברזילי, ירדן ג'רבי ועוד כוכבים, הגיע הזמן גם של אושיית הרשת ומאסטרית האקרו-יוגה, דנית גרינברג, לעלות על שמלת פייטים, כך פורסם לראשונה בישראל בידור.

שמה של גרינברג עלה במדורי הרכילות כבר לפני כמה חודשים כאחת שעשתה טסט לתוכנית המפורסמת ויודעי דבר סיפרו בזמנו לוואלה! סלבס כי מדובר ברקדנית שעם קצת שעות בסטודיו לריקוד, גם יכולה לטעון לכתר.

כזכור, אושיית הרשת נמצאת בזוגיות בחודשים האחרונים, קצת אחרי שהתגרשה מבעלה השני, ברק חקמט. אז יש מצב שבריקודי סלואו היא כבר מיומנת, בואו נראה אם זה יתן לה יתרון על הרחבה.

וואלה! סלבס שברה את הרגל בפעם האחרונה שהיא בכלל חשבה על לעשות פירואט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully