וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט הכי נורא ומעליב: למה בריטני ספירס לא תחשוף את האמת?

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 14:37

כוכבת הפופ בריטני ספירס ידוע בתור אישה שנוטה לחשוף הכל, גם בלי שאף אחד ביקש. למה דווקא הפעם היא החליטה שהיא מעדיפה לשתוק ולא לספר את האמת? וואלה! סלבס עירומה על החוף

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אם במקרה יצא למי מהקוראים לעקוב אחרי כוכבת הפופ בריטני ספירס, בטח כבר הבנתם לבד שאין יותר מידי מיסתורין בזמרת. תמונות שלה בעירום מלא ופרחים קטנים שמקשטים את איברי המין שלה, הפך להיות כבר תוכן כדרך קבע, כמו גם מחשבות רנדומליות ללא פואנטה.

למרות שהיא בדרך כלל ספר ורגליים פתוחות, הפעם היא החליטה שלא לשתף בסוד שלה, אבל דאגה שכולם ידעו על זה: "יש הרבה דברים שקרו בטיול הזה שאני גם לא משתפת", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה על הנופש האחרון בו תפסה שיזוף והכניסה חול לתחתונים.

"שום דבר הוא לא כמו שהוא נראה לפעמים! אני מראה כאילו הכל מושלם לגמרי, אבל תאמינו לי שגם עברתי דברים אבל הם פוגעניים מידי מכדי לשתף אותם. זה יגרום לאנשים להיות ממש עצובים והאמת שגם אין שום דבר שאני יכולה לעשות בנוגע לזה. אז רק שתדעו שהחיים שלי לא מושלמים כמו שהם נראים ותזכרו חברים, אתם לא לבד".

אבל מה כן קרה בטיול הזה?

הפוסט של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

על פי מה שסיפרה ספירס בצורה חופרת להחריד, היא הספיקה לעשות הרבה דברים במהלך החופשה הקצרה אליה יצאה כמו, רכיבה על אופניים, טניס ושחייה בעירום בחוף הים.

בנוסף, היא שיתפה שרכשה שלושה בגדי ים במיוחד לכבוד הנופש ודיברה על הקעקוע שיש לה בעברית: "על העורף שלי יש כיתוב בעברית... "מהש"... זה אומר הכוח לריפוי! זה אחד מתוך 72 השמות שיש לאלוהים בקבלה שאני למדתי לפני המון זמן! אני כנראה צריכה לחזור ללמוד את זה שוב... אנשים בטח יתחרפנו אם הם יגלו כמה שעות ביליתי על הספרים האלה!".

הקעקוע התנ"כי שלה נחשף בשנת 2021 דרך פוסט באינסטגרם כמובן: "ורוד לוהט מדגיש את השיזוף שלי!!! ראיתם את הקעקוע בעורף שלי? זה בעברית. זו שפה שנכתבת לאחור. כתוב בו מ', ה', ש' ופירושו ריפוי! זה הקעקוע האהוב עליי אבל באופן אירוני, אתם אף פעם לא רואים את זה", כתבה בזמנו.

וואלה! סלבס עשתה קעקוע של פרה עם כנפיים וחצאית טוטו בתור מרד נעורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully