וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופתעו כמו כולם: חבריה של קייט מידלטון לא ידעו על מחלתה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 15:56

אבחונה של הנסיכה קייט מידלטון עם מחלת הסרטן נשמרה כל כך טוב שאפילו האנשים הקרובים אליה ביותר לא ידעו לאן היא נעלמה, עד ההצרה הדרמטית. אז מי כן תמך בה ברגעים הקשים? וואלה! סלבס צרה מלכותית

קייט מידלטון עם קהילת Dadvengers בלונדון. נובמבר 2023. Yui Mok - WPA Pool, GettyImages
קייט מידלטון עם קהילת Dadvengers בלונדון. נובמבר 2023/GettyImages, Yui Mok - WPA Pool

הסערה סביב היעלמותה של הנסיכה מווילס, קייט מידלטון, הצליחה להסעיר גולשים רבים ברחבי העולם שדאגו לשלומה. אחרי ההצהרה בה בישרה שהיא אובחנה עם מחלת הסרטן, לא מעט אנשים הופתעו, כולל חבריה הטובים ביותר שלא ידעו דבר על שלומה של מידלטון.

"זה היה הלם רציני", סיפר אחד מחבריה לצהובון People על כך שגם הוא גילה יחד עם שאר הציבור על מצבה והוסיף: "מעגל האנשים שידעו מה באמת קורה היה קטן". בנוגע לסרטון עצמו ולדרך בה הגישה את דבריה, אמר המקורב: "היא הצליחה להחזיק את עצמה יפה", אפשר להבין למה הייתה התרשמות בהתחשב בכך שמדובר בבשורות לא פשוטות.

גם על הסרטון שיצא לפני כן, בו הנסיכה נמצאת עם הנסיך וויליאם, בעלה ושניהם יוצאים מחנות מקומית: "להינות יחד מתי שהם יכולים זה מאוד חשוב, הכל מתנקז לכך שהיא תרגיש שיש לה תמיכה. היא לא צריכה להרגיש מבודדת בשום צורה", יש אמת בדבריו, אך האם אפשר לזהות שם גם קצת שייד?

מי שכן ידעו על מצבה של הנסיכה, הם כמובן ההורים שלה: "אני חושבת שהעוגנים האמיתיים בחייה הם הוריה, אחיה ג'יימס ואחותה פיפה", סיפרה המומחית לבית המלוכה, קייטי ניקול והוסיפה: "אמנם לא רואים אותם מצולמים ביחד לעתים קרובות, אבל הם מאוד נוכחים ברקע, הם חד משמעית הבסיס שלה".

וואלה! סלבס הצליחה להסתיר מהחברים שלה את השאריות שהתחילו להסריח לה בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully