וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה טריפ רע": ירדנה ארזי חושפת את ההתנסות שלה בסמים

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 12:52

הזמרת האייקונית טיפחה לאורך השנים קריירה מפוארת ומרשימה, והפכה להיות אחד מסמלי התרבות בישראל. אבל מתברר שיש פרט מפתיע ומסעיר מעברה, שכעת היא חושפת אותו לראשונה. וואלה! סלבס בהיי

הזמרת האהובה ירדנה ארזי (72) נמצאת כבר כמה עשורים טובים בעשייה, כשלאורך השנים טיפחה קריירה מרשימה והפכה לאחד מנכסי צאן הברזל בתרבות הישראלית. אבל מתברר שמאחורי התדמית שטיפחה לאורך השנים מסתתר סיפור פרוע מעברה, שהצליח להפתיע את וואלה! סלבס במיוחד.

ארזי התארחה בפודקסט של איתי סגל, שם התפתחה בין השניים שיחה על איך מחזיקים קריירה מפוארת במשך חמישים שנה. הזמרת סיפרה שעל מנת להצליח צריך "להיות קשוח", כך לדבריה ולאחר מכן סיפרה: "אני לא שותה, אני לא מעשנת, אני אף פעם בחיים שלי לא הייתי בפאב, אני פוצים מהצופים".

משם השיחה התגלגלה לנושא הסמים בשנות ה-60 וה-70 הסוערות בהן כיכבה הזמרת, ואז היא חשפה סיפור מפתיע מעברה: "אני לא יודעת לעשן, אין לי את המנגנון הזה שמכניס עשן אני לא יודעת איך עושים את זה. יום אחד החלטתי שאני חייבת גם ואז חבר אמר שהוא עושה עוגה עם חשיש. אמרתי 'את זה אני אנסה'. אמרתי שיש עוגה אז אני לא אוכל ארוחת בוקר. אני אוכלת את העוגה, ואחרי זה יצאנו לטיול. זו הייתה עוגת שוקולד ואני הייתי רעבה ולקחתי עוד חתיכה. יצאנו לטיול, ופתאום אני רואה שכף הרגל שלי בקצה החדר. זה היה טריפ רע, מה זה רע. לא יצאתי שבוע מהמיטה".

אבל זה לא היה הגילוי המפתיע היחידי של ארזי. אחרי הניסיון שלה עם עוגת חשיש, הכוכבת התנסתה בסוג נוסף של סמים- קוקאין: "אחרי זה ניסיתי פעם גם קוקאין. זה היה מאוד נחמד. ברם אולם, זה ישר מתיישב על מיתרי הקול. אמרתי אלוהים אוהב אותי. זה עושה לי דאון, זה עושה לי את זה, זהו שלום, ניסיתי", שיתפה.

וואלה! סלבס ניסתה ללקק פעם צפרדע אבל רק אחרי זה גילתה שהיה מדובר בכלל בקרפדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully