וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בער בי": מעיין אדם חשפה שלא נבחרה להנחות את טקס המשואות

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 11:25

אושיית הרשת ואשת העסקים מעיין אדם שיתפה שלמרות הרצון העז שלה להנחות את טקס הדלקת המשואות השנתי, בקשתה נשקלה אך לא התקבלה: "אחרי מה שעברנו אוכל לסמל משהו כשאעמוד שם בחודש תשיעי". וואלה! סלבס לפיד כבוי

חצי השנה האחרונה הייתה לא פשוטה ומלאת תהפוכות (בלשון המעטה) לאושיית הרשת, מנחת הטלוויזיה ואשת העסקים מעיין אדם. לפני כמעט שישה חודשים היא איבדה את אחותה הקטנה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה שהתקיימה בשבת השחורה.

חודשים ארוכים לאחר מכן היא פתחה את החברה החדשה שלה,"Mami". כל זה במהלך הריון מתקדם, ילדה קטנה ובן זוג שהתמודד לראשות עיריית תל אביב. בקיצור- רכבת הרים לא הגיונית של רגשות.

למרות כל מה שחוותה, הכוכבת הרגישה את הרצון לקחת חלק בטקס יום העצמאות המסורתי בהר הרצל גובר בתוכה, אך היא בכל זאת לא נבחרה: "בער לי להנחות את טקס המשואות השנה, בערה של ממש", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה והמשיכה: "האמנתי שאחרי מה שעברנו אוכל לסמל משהו כשאעמוד שם בחודש תשיעי - לאויבנו, לעצמנו, ולה".

"שקלו את בקשתי, אך לא נבחרתי. אני מספרת לכן את זה כי חשוב לי לכתוב משהו על הרבה תגובות שקראתי, לפיהן לא מתאים לחגוג את יום העצמאות השנה".

"להפך, חשוב מאי פעם. לא מדברת על הפנינג של ספריי קצף וזיקוקים, אלא על הטקס שבו מצדיעים לכוחות הביטחון, למדליקי המשואות, לחברה וליצירה הישראלית. בעיקר היום הזה בשנה שבו אנו כאומה זוקפי קומה, מסתכלים במראה וגאים. השנה יש לנו יותר סיבות מאי פעם. יותר מתנדבים, יותר רעות, יותר אחדות, יותר מסירות נפש, יותר הכל".

אושיית הרשת המשיכה וחיזקה: "עם ישראל חי ויפה, וקשה לו, והוא מתמודד בצורה מעוררת השראה. לא מנצחים בלי רוח קרב ויום העצמאות זה משב הרוח. אני אצפה בטקס מהבית במקום להביט לשמיים מהר הרצל כפי שדמיינתי, בתקווה שהיא תהיה גאה בי גם על הספה. אשיר את התקווה חזק ואבכה עד שיכאבו לי העיניים".

"כי כמו כל משפחות החטופים וכל משפחה שכולה, הייתי עוברת עכשיו לאוגנדה תמורת מפל חזרה. ישראל היא מה שנשאר אחרי שאיבדנו הכל, לא נאבד גם אותה", חתמה את הפוסט בנימה ציונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, העלתה מנחת הטלוויזיה גם רצף סטוריז כנה במיוחד: "בלילות האחרונים מתחילה להיפרם לי חומת ההדחקה. בהתחלה יובל היה נבהל מהבכי באמצע הלילה ושואל מה קרה, אבל היום הוא כבר יודע ומחבק בשקט עד שאני נרדמת חזרה".

"אני מניחה שזה יום ההולדת של תבור, אמא, פסח, יום הזיכרון ויום העצמאות שמתקרבים, צמודים
זה לזה. ימים שפעם היו שמחה גדולה בחיינו ועכשיו אני מפחדת מהם, כל אחד יהיה כואב יותר מהשני, הם צפופים, איך אשא זאת? אז ליום העצמאות הייתה לי תוכנית מילוט שלא עבדה, אבל גרמה לי לצורך לכתוב משהו".

האירוע הראשון שמנתה אדם, יום ההולדת של בתה תבור, מתקיים עוד פחות מחודש והכוכבת חוותה את ההתרגשות בעוצמות גבוהות: "לא נרדמת, מתרגשת מיום ההולדת שלה וגם עצובה. זה האירוע הראשון עם בור בלב וכיסא ריק. כל כך הגזמתי באטרקציות ובאוכל כדי שלא נרגיש ולא נבחין כמה עצוב, אבל ככל שהאירוע מתקרב, אני מבינה ששום דבר לא יעזור", תיארה לסיכום את סערת הרגשות.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully