וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוותר על הכבוד: עידן עמדי סרב להשיא משואה ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 10:44

כולנו החסרנו פעימה כששמענו על פציעתו של הזמר האהוב והמאמי הלאומי, עידן עמדי, בעזה. אחרי ששיתף מתהליך השיקום שלו, הכוכב עדכן בהודעה מפתיעה בה הוא מסרב להיות חלק מטקס הדלקת המשואות השנה, למרות שנבחר. וואלה! סלבס 12 שבטים

עידן עמדי מעדכן מהשיקום/אינסטגרם צילום מסך
עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון
גיבור ישראל ומאמי לאומי/ניב אהרונסון

פרסום הפציעה של הזמר עידן עמדי במהלך הלחימה בעזה, הצליחה להסעיר ולהדאיג כמעט את כל המדינה בחשש לשלומו של הכוכב האהוב. ממש היה אפשר לשמוע את תלישת השיערות מהראש (למי מאיתנו שנשארו) מרוב דאגה, עד שסוף סוף הודיעו שהזמר התעורר מההרדמה ולאחר מכן גם שוחרר מהטיפול הנמרץ.

בימים אלה, הזמר נמצא בשיקום ואתמול שיתף את עוקביו בתהליך החזרה לעצמו מבחינה פיזית, דרך הסטורי בחשבון האיסטגרם שלו, באמצעות סרטון משמח במיוחד שעושה פרפרים בבטן. בקטע הוידיאו הוא סוחב בכוחות עצמו ובמהירות (!) את האישה שישבה על המזרון אליו חוברו הרצועות שמשך עמדי.

אחרי כל מה שעבר, נבחר הזמר להדליק משואה בטקס יום ההעצמאות בהר הרצל, אבל ממש היום (ד'), העלה הכוכב פוסט וסירב לכבוד הגדול: "בכל מקום אליו הגעתי ברצועה, בש'גאעיה או חאן יונס, פגשתי במבטים המומים, חלק מהלוחמים שאלו אותי בפליאה 'מה אתה עושה פה?' משהו בתמונה לא הסתדר להם".

עמדי המשיך ותיאר את מה שהרגיש במהלך הלחימה הקשה: "שכובים מאובקים על הריצפה עם ציוד ונשק הרגשתי בתוך עמי יותר מאי פעם, זכיתי להכיר במלחמה הזו את טובי בנינו ובנותינו, גיבורי תהילה אבל לפני הכל אנשים, עם חלומות, תשוקות ולב רעב ומתגעגע".

"על חלקי במלחמה הזו מתישהו אדבר, אני גאה בבחירות שעשיתי. מהרגע הראשון היה לי ברור יותר מתמיד שהפעם אני נלחם על עתיד ילדיי, יעלי ויהונתן, והדבר היה מחזק אותי ועוזר לי לחזק אחרים גם במקומות החשוכים ביותר".

"בימים האחרונים פנו אליי מכלי התקשורת על הבחירה להעניק לי את הכבוד להשיא משואה בטקס יום העצמאות השנה שיתקיים בסימן 'גבורה ישראלית'. אין כבוד גדול מזה אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה. כלכך הרבה גיבורים גלינו מאותה שבת שחורה, חלקם היו לוחמים שלי בעבר או במלחמה הנוכחית".

"השנה אשאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא 'מדינת היהודים', לאחרונה אני מבין את הנס הזה לעומקו. אני מקווה שאולי בעתיד תינתן לי הזכות להשיא משואה בזכות המילים שאכתוב ולא בגלל גבורת מלחמה".

"אני רוצה להודות לכל מי שהמליץ עליי לכבוד הזה, לשר הביטחון, לשרה רגב ולחבריי הועדה. יהי זכרם של אלכסיי, עקיבא, גברי, אלירן וכל הלוחמים שנפלו בעבורנו ברוך. שנזכה להיות ראויים לאורם כי בזכותם תפארתנו, ולחיי העם הזה. כמה טוב שהוא כזה", סיכם וחתם: "עמדי".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully