וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה מזעזע: סתיו קצין חשפה את ההתעללות שעברה בתה בגן

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 16:27

יוצאת הריאליטי סתיו קצין חשפה בפני עוקביה את הטראומה הקשה שעברה בתה הקטנה בגן הילדים ועל הסיבה המכעיסה שבגללה נסגרה החקירה נגד הגננת: "הסיוט שיהלי עברה באותו יום לא ישכח". וואלה! סלבס פרקליטה

סתיו קצין ובתה יהלי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סתיו קצין ובתה יהלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

תופעת הגננות המתעללות הפכה למגמה מטרידה במקומות רבים ברחבי הארץ. אחרי מאבק ממושך בכנסת ישראל, הקואליציה סוף סוף אישרה הצבת מצלמות בגני ילדים, כדי לתפוס על חם במקרה הצורך ולהימנע מתיקים ללא ראיות.

על פי ההחלטה החדשה, מנהלת מעון תידרש להתקין מצלמות און-ליין שהורי הפעוטות בלבד יקבלו גישה אליהן. ובמידה ולא יותקנו מצלמות און-ליין, מפעילת המעון תוכל לאפשר לנציגות הורים מתוך הורי הפעוטות לצפות בצילומים מהמצלמות במעגל הסגור אחת לחודש.

אחרי ההחלטה החשובה, יוצאת הריאליטי סתיו קצין, שהיא גם אמא לשני ילדים, בחרה לחשוף את המקרה החמור והמלחיץ שקרה לבתה הקטנה בגן הילדים שחונכה בו: "מניסיון אישי שיהלי הייתה במעון ולא הייתה מצלמה במעבר מהג'ימבורי לחדר פעוטים, אחת מהעובדות משכה את יהלי מהיד ופרקה לה את המרפק!", חשפה קצין את הפגיעה הטראומתית של הילדה הצעירה.

הסטורי של סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של סתיו קצין/צילום מסך, אינסטגרם

"המשטרה חקרה את אותה העובדת וסגרה את התיק על חוסר ראיות! כי לא הייתה מצלמה!", זעמה אושיית הרשת על ההחלטה המדאיגה והמשיכה: "הסיוט שיהלי עברה באותו יום לא ישכח לה ולי!", אפשר להבין למה הזיכרון חרוט לשתיהן ונותר רק לקוות שיום אחד תהיה אכיפה מסודרת בנושא כל כך רגיש.

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו קצין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully