וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שכח להגיד תודה: מה קרה כשאביב אלוש ושרה נתניהו נפגשו?

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 15:46

דה פירסט ליידי, שרה נתניהו, נפגשה עם השחקן האהוב, שבתקופה זו מתקרב לדת, אביב אלוש, שיצא מהמפגש עם הזמנה לאירוע מפתיע במיוחד בבית ראש הממשלה. וואלה! סלבס תנכ"ית

שרה נתניהו אביב אלוש. אינסטגרם/ ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
שרה נתניהו אביב אלוש/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ניב אהרונסון

כניסה זריזה לפרופיל של השחקן אביב אלוש תגלה לכם שהוא נמצא כבר תקופה בתהליך של התחזקות והתקרבות לדת. אחרי שהנחה בעבר את טקס המשואות, בימים אלה הוא נבחר לקמפיין הסברה רשמי של מדינת ישראל, בסדר גודל משמעותי ועם שכר של לא פחות מ- 80 אלף שקלים מהמדינה.

בנוסף לג'וב המרשים, אלוש נבחר גם להנחות את טקס פרס ישראל שיתקיים בקרוב. אחרי כל העבודה הקשה שעשה יחד עם הממשלה, נפגש השחקן עם רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו ואפילו שוחח איתה מול המצלמות: "וואו אני דווקא שמחה שאתה קצת בתהליך התחזקות, זה תמיד טוב", התרשמה מהתהליך של השחקן.

אלוש התבדח על האופציה של שיעורי תורה משותפים, אך למרבה ההפתעה, נתניהו דווקא לקחה את הדברים ברצינות: "אנחנו חייבים לחדש את חוג התנ"ך אצל ראש הממשלה עם עם שי גראוכר.אני דווקא, בלי קשר, דיברתי איתו לא מזמן על זה שחייבים לחדש את החוג של התנ"ך".

פתאום הגיח איש נוסף שהתערב בשיחה של השניים עם בדיחת אב לא קשורה, שנשמע שחשב עליה לא מעט לפני שפצה את פיו: "את יודעת, גם אני מתחזק", פנה אל אשת ראש הממשלה והמשיך: "אני נרשמתי לחדר כושר", לפחות שרה צחקה.

וואלה! סלבס הלכה להצביע רק כי היה דוכן טעימות בחינם ליד הקלפי בו הייתה רשומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully