וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתיקה ממושכת: טיילור מלכוב מספרת על חווית המלחמה שלה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 15:23

אושיית הרשת טיילור מלכוב שמרה על פרופיל נמוך יחסית כבר כמעט חצי שנה, מהרגע בו התחילה הלחימה. עכשיו, היא משתפת באובדן ובאהבה החדשה- ישנה שפרחה עם בן הזוג, נדב יחזקאל. וואלה! סלבס יומני היקר

טיילור מלכוב נדב יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
טיילור מלכוב נדב יחזקאל/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

למרות שאת האישור הרשמי על מערכת היחסים של אושיית הרשת טיילור מלכוב ובן הזוג נדב יחזקאל, הקדימו דיווחים של וואלה! סלבס על הקאמבק ורק בתחילת השנה העלתה הכוכבת תמונה ראשונה עם יחזקאל.

חוץ מהאישור על הקאמבק, סטוריז שגרתיים מהאימונים שלה וכמה שת"פים לא שמענו יותר מידי עדכונים מחייה האישיים של אושיית הרשת, עד שאתמול (ב') בלילה היא החליטה לשבור שגרה: "אנחנו מתקרבים תכף לחצי שנה מאז פרוץ המלחמה, ומאז נקטעו לנו החיים, לא נשכח את החטופים שלא נתפס שכבר תיכף חצי שנה עברה מאז שהם נחטפו בפראות לשבי החמאס בעזה".

"אני שיתפתי יחסית מעט מחיי האישים בחמישה חודשים האחרונים. לא ידעתם לגמרי את כל התחושות שחוויתי, וכמו לכל אחד במדינה שקשה לו, גם לי היה ועדיין. חוויתי אובדן קרוב, להיות שם בשביל אנשים שקרובים אליי שחוו את הטראומה הגדולה מכל מאוד מקרוב, והבן אדם הכי קרוב אליי שהיה 4 חודשים בלחימה במילואים, אז לילות בלי שינה ודאגה בלתי פוסקת, ובעיקר הרבה געגוע ובדידות".

מלכוב המשיכה וסיפרה: "אז החלטתי לשתף גם בעקבות הרבה שאלות שאני מקבלת, סרטון קצר של ה-4 חודשים הכי קשים ומשמעותיים שהיו לי בחיים. תפיסת החיים שלי השתנתה, ומאז ה7.10 אני חיה בתפיסה של: "החיים קצרים, נגמר לנו הזמן". אחרי 4 חודשים של לחימה, של נדב מחוץ לבית והקשיים שלי בבית. חיכינו לאוויר הזה ברמות, אין גאה ממני מאמי".

"אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את כל מה שעבר אפילו במעט. מרגישה שירדה לי אבן מהלב שלא ירדה עד עכשיו. אני רגילה להיות חשופה כלפיכם, אבל היה צריך כאן זמן. אוהבת מיליון ותודה שאתה חלק", סיכמה את המחווה הרומנטית והמפרגנת.

וואלה! סלבס רצתה לצאת עם מילואימניק, אבל אף מילואימניק לא רצה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully