וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתיתי כנראה יותר מידי": גיא איתן התמוטט בחגיגות פורים

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 15:39

יוצא האח הגדול שהפך לאושיית רשת, גיא איתן, לקח את חגיגות העדלאידע ברצינות ומצא את עצמו עם אינפוזיה בבוקר למחרת: "אני פותח את העיניים ורופא מחכה מעליי". וואלה! סלבס מחזיקה שיער

הסטורי של גיא איתן/אינסטגרם צילום מסך

יוצא האח הגדול גיא איתן, עשה בחוכמה רבה את המעבר מפליט ריאליטי לאושיית רשת אהובה על ידי הציבור. בין אם זאת הייתה המטרה שלו או לא, הוא חד משמעית הצליח וגרם למעורבות מרשימה בפרויקטים השונים שהוא מרים בעזרת הסטורי.

הפעם הוא ניצל את הפלטפורמה כדי לחלוק עם העוקבים שלו סיפור מדאיג במיוחד: "טוב פחות או יותר התאוששתי אז אני יכול לספר לכם, שנה שעברה בפורים עברתי שנה נורא קשה. באמת שום דבר לא הסתדר לי, לא הלך לי טוב ואז חבר אומר לי, 'שמע, אנחנו חייבים לצאת' אמרתי לו 'שמע עזוב אותי אני לא במצב רוח'. הוא אמר לי 'גיא ההלכה אומרת איך שתשמח בפורים- ככה תיראה השנה שלך'".

"יצאתי בעל כורחי, שתיתי, שמחתי, נהנתי וזאת הפכה להיות השנה הכי טובה שלי, שגם דברים נסגרו לי במשפחה שלי, ופתאום האח הגדול, והיציאה מהאח הגדול שהכל התפוצץ וזה לא היה ברור מאליו, והכרתי אתכם. הכרתי את ליאור ואלוהים שלח לי כל כך הרבה דברים טובים שבאמת תודה לכם ותודה לשם, אתם שינתם לי את החיים ב-180 מעלות", התחיל בלהודות לקהל שלו.

הסטורי של גיא איתן/אינסטגרם צילום מסך

"אמרתי השנה הזאת אני אנצח את המערכת, אם שנה שעברה שתיתי והיה לי טוב- השנה אני בכלל אדפוק את הראש, תהיה לי שנה עוד יותר טובה", המשיך אושיית הרשת לפני שהנחית את הפצצה: "מפה לשם פתאום אני פותח את העיניים רופא מחכה מעליי עם אינפוזיה ביד. שתיתי כנראה יותר מידי, קיבלתי גם הרעלת מזון. לא משנה למדנו להבא, יש גבול", הודה לעצמו.

לאחר מכן, שיתף איתן מה הייתה תגובתה של בת הזוג החדשה שלו, ליאור: "הייתם צריכים לראות את ליאור, היא זאת שדאגה לרופא. אני יודע מה זה רופא אישי עד הבית? בקיצור אתם רואים את ליאור עם פרצוף תחת. 'מה את רוצה? אני חולה. למה את עושה לי פרצוף? מה עשיתי?'", שיחק את הסיטואציה.

לבסוף הסביר יוצא הריאליטי את מוסר ההשכל מהסיטואציה: "עזבו את זה שהיא הייתה צמודה למיטה שלי ולא שחררה אותי, זה דוגמה קלאסית למשפט 'עזר כנגדו' מה זה אומר? עצם זה שהבת זוג שלך הולכת נגדך ועושה לך פרצופים, היא איתך היא שומרת עלייך, שיעור לחיים", חתם.

וואלה! סלבס שותה פה ושם כוס יין כדי להירגע מהשגרה הקשה שלה שכוללת רכילות ואוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully