וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציץ מציץ: סלינה גומז העלתה תמונה פרובוקטיבית- ומחקה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 11:32

לא מעט גולשים התחרפנו ואפילו דאגו לשלומה של הזמרת סלינה גומז בעקבות התמונות החדשות והחשופות שהעלתה- ומחקה רק כמה דקות לאחר מכן. וואלה! סלבס משוויצה בנכסים

הזמרת ואשת העסקים סלינה גומז הצליחה לגרום לוואלה! סלבס להוריד לה עוקב לרגע, אחרי שפרסמה יותר מידי תמונות מאוהבות, דביקות ובעיקר דוחות, עם בן הזוג החדש, המפיק המוזיקלי בני בלאנקו. אך מתברר שאלה שהצליחו לשרוד את התכנים האלה זכו לראות את תמונות הסלפי הפרובוקטיביות שצילמה.

את התמונות היא העלתה ממש אתמול, אך כמה דקות אחרי הפרסום נפל לה האסימון שאולי היא מראה שם קצת יותר מידי ומחקה אותן. מזל שהיו מעריצים חכמים מספיק שהספיקו לצלם מסך: "היא נראית נורא! מה קרה לה?", הייתה תגובה מפתיעה וחוזרת על פרסומי התמונות ברשתות החברתיות.

"זה נורא לראות מה הזאבת עשתה לה, היא נראית כאילו היא נלחמה הרבה. זאת בטח חוויה נוראית וקשה לחיות עם זאבת. במיוחד כשהמערכת החיסונית רוצה לתקוף את הרקמות", כתב אחד מהגולשים החוששים.

כזכור, הזמרת חולה במחלת הזאבת ואפילו עברה השתלת כליה בשנת 2017, אותה קיבלה מחברתה הטובה, השחקנית פרנסיה ראיסה: "לא רציתי לבקש מאף אחד שום דבר, והיא פשוט התנדבה, היא ללא ספק הצילה את חיי", סיפרה בזמנו.

וואלה! סלבס מנסה להבין איך מזריקים עמבה לווריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully