וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף: החטוף המשוחרר איתי רגב יככב בסדרה חדשה לצד אלין גולן

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 12:39

איתי רגב, החטוף ששוחר מהשבי, יככב בקרוב בסדרת טלוויזיה חדשה שתעלה. למרות ההצלחה המסחררת הוא לא שכח לרגע את חבריו שעדיין נמצאים בידי החמאס ולקח החלטה מרגשת במיוחד. וואלה! סלבס Bring Them Home

איתי רגב אלין גולן. אינסטגרם, עיבוד תמונה
איתי רגב אלין גולן/עיבוד תמונה, אינסטגרם

חייהם של איתי רגב ואחותו מיה, עברו תהפוכות לא נתפסות בחצי השנה האחרונה שבטח עוד יכתבו עליהן לא מעט סיפורים. אחרי שחזרו מהשבי בעזה, שני האחים לא בזבזו רגע אחד ומיד התחילו להילחם להשבת כל החטופים בכל מקום אפשרי.

המאבק שלהם לא נפסק לרגע, אפילו שהגיעו תפניות מפתיעות עם חזרתם לחיק המשפחה. אחרי הקמפיין אליו הצטלם בחודש שעבר ועל פי הפרסום של "ישראל בידור", רגב מתוכן לככב על המסך בסדרה חדשה של היוצרים שחר סגל ואורן יעקובי, בשם "בן המלך" מבית הוט, שם ישחק ויעבוד לצידה של הזמרת אלין גולן.

למרות ההישג, השחקן הצעיר לא שוכח את חברו, עומר שם טוב, שעדיין נמצא בשבי החמאס יחד עם עוד 133 חטופים. את הכסף שירוויח מהעבודה על הסדרה, החליט איתי לתרום למטה משפחות החטופים כדי לאפשר למאבק שלהם להתרחב, בתקווה שהוא לא ימשך עוד הרבה זמן ושכל מי שנשארו שם יחזרו בקרוב.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully