וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 51: קמרון דיאז ובעלה הביאו ילד שני לעולם

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 19:18

הפתעה מרגשת: השחקנית קמרון דיאז ובעלה המוזיקאי בנג'י מאדן בישרו במהלך סוף השבוע על הגעת בנם השני לעולם, אח לבתם הבכורה. וואלה! סלבס שמרטפית

קמרון דיאז ובנג'י מאדן. Donato Sardella/Getty Images for REVOLVE, GettyImages
קמרון דיאז ובנג'י מאדן/GettyImages, Donato Sardella/Getty Images for REVOLVE

השחקנית קמרון דיאז נעדרת מהמסכים כבר כמה שנים טובות, אבל עדיין נחשבת לאחת מהשחקניות המוכרות והאהובות בביצה הבינלאומית. בסוף השבוע הפתיעו דיאז בת ה-51 ובעלה, המוזיקאי בנג'י (בנג'מין) מאדן בן ה-45, כשבישרו על הגעת בנם השני לעולם.

בפוסט מרגש שהעלו לעמודי האינסטגרם שלהם כתבו השניים: "אנו מבורכים ונרגשים להכריז על הולדת בננו, קרדינל מאדן. הוא מדהים וכולנו כל כך שמחים שהוא כאן! למען הבטיחות והפרטיות של הילדים, לא נפרסם תמונות - אבל הוא ממש חמוד". וכן, לא פספסתם, השם של הרך הנולד הוא קרדינל, ממש כשם הציפור, כשבצירוף לפוסט השניים פירסמו יצירת אמנות צבעונית עם הכיתוב "ציפור קטנה לחשה לי".

בני הזוג המתוקים ביחד כבר לא מעט שנים, אבל שומרים על הזוגיות שלהם בפרטיות יחסית. בשנת 2015 נישאו זה לזו בטקס יהודי, על אף ששניהם נוצרים, בביתם שבבוורלי הילס. מי שהכירה ביניהם היא לא אחרת מניקול ריצ'י, שנשואה לאחיו התאום של מאדם. לשניים יש בת בכורה בשם רדיקס, אותה הביאו לעולם באמצעות אם פונקאית בשנת 2019.

וואלה! סלבס לא מביאה ילדים לעולם רק מהחשש שתצטרך לחלוק איתם באוכל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully