וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק לייבלי התנצלה בפני קייט, אבל מה עם קים קרדשיאן?

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 16:08

אפשר היה להרגיש את תחושת האשמה הקולטיבית מסביב לעולם על הפצת הקונספירציות, אחרי שהתגלה שהנסיכה קייט מידלטון אובחנה עם מחלת הסרטן. מי מהכוכבים ההוליוודים שהריצו בדיחות הספיקו כבר להתנצל? וואלה! סלבס מחכה לכיפור

יחד עם כל הרשתות החברתיות, גם חלק מהסלבס הגדולים ביותר בהוליווד נפלו להפצת הקונספירציות סביב היעלמותה של הנסיכה קייט מידלטון אחרי שעברה את הניתוח המסתורי ולפני שחשפה שאובחנה במחלת הסרטן.

אחת הייתה השחקנית בלייק לייבלי שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה התנצלות כנה: "אני בטוחה שלאף אחד לא אכפת היום אבל אני מרגישה שאני חייבת להתייחס לזה. העלתי פוסט על הסערה סביב "פדיחת הפוטושופ", ו-וואו כמה שהפוסט הזה מחריד אותי היום. אני מצטערת. שולחת אהבה ואיחולים טובים לכולכם, תמיד", חתמה.

אישה וכוכבת נוספת שצחקה על הקלחת שהייתה סביב קייט והיעלמותה, היא לא אחרת מאשר כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, שבפוסט שהעלתה לפני שהאמת נחשפה, כתבה: "הולכת למצוא את קייט". בתגובה, הגולשים החלו לדרוש גם ממנה התנצלות.

"ובכן, אני מניח שמצאת אותה במחלקת הכימותרפיה קים. הקאפשן שלך לא מתאים", כתב גולש אחד שממש לא היה היחיד.

תגובות נוספות של גולשים זועמים מהממלכות המאוחדות כמו: "עם כל הכבוד, בבקשה אל תחזרי יותר לבריטניה", "אחרי שנחשפו החדשות שהיא חולה בסרטן, אתה באמת צריך להוריד את זה. זה מאוד חסר רגישות ואת חייבת לנסיכה שלנו התנצלות" ו-"אני רק מקווה שיום אחד תתנצלי בפני הנסיכה שלנו", כיכבו גם כן.

וואלה! סלבס לא נוטה לסלוח לאנשים, אלא אם מפנקים אותה במנת שווארמה כפיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully