וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן פינס משתפת: "השנה החלטתי לעצור, אני לא אותו בן אדם"

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 10:01

הדוגמנית שמנצחת מדי שנה בתחרות "התחפושת המושקעת ביותר" וזכתה זה מכבר לתואר הלא רשמי המלכה של פורים, החליטה השנה לוותר על החגיגות בעקבות המצב: "הייתי רוצה לשמוח ולשמח, אבל אם אעשה זאת אהיה צבועה אל מול עצמי ואל מולכם"

ראיון עם עדן פינס/מערכת וואלה!

בכל שנה בחג הפורים יש מישהי אחת שכולנו מחכים ומצפים לראות איך היא תפתיע אותנו השנה, כשבכל שנה התחפושת שלה מתעלה על זו שבשנה שלפניה. מדובר כמובן בדוגמנית עדן פינס, שדואגת בכל פורים להפציץ בתחפושת מושקעת ומטורפת, אבל השנה, ואחרי התלבטויות בהן שיתפה גם אותנו, היא החליטה לוותר על החגיגה.

בפוסט שהעלתה אתמול (שבת) לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה פינס על ההחלטה: "פורים זה החג שלי. החג בו אני יכולה לבטא את כל הישויות/פרצופים/דמויות שאי פעם חלמתי עליהם. החג הזה זה היצירה שבי, האמנות, המוזה שלי. מאז ה7.10 אין בי מוזה. כמו רובינו, אני לא אותו בן אדם. קשה לי לחזור למסלול השלם כשחלק ממני, מהעם שלי, מהמשפחה שלי לא איתנו".

"השנה החלטתי לעצור. החיים שלנו אמנם ממשיכים לצד המלחמה, אבל אני לא מרגישה שאני יכולה לחגוג או להתפאר בשמחה כשאנחנו בעיצומו של עידן חדש שאיננו יודעים לאן פנינו מועדות. הייתי רוצה כל כך רוצה לשמוח ולשמח, אבל אם אעשה זאת אהיה צבועה אל מול עצמי ואל מולכם ואני פשוט לא מסוגלת".

"עוד דבר שאני מרגישה - זה שלצערי אין לי את הלגיטימציה "להשיק" חגיגות כשכל העולם מפנה כלפינו אצבע מאשימה מבלי להבין כמה החור בלב שלנו כעם גדול ואיזו שואה שניה עברנו: לצערי מעבר לכאב הגדול אני חשה כי יש בי אחראיות גדולה להראות את הצד האמיתי הכאוב של העם שלי, ובפעם הראשונה בחיי אני מוצאת את עצמי "דופקת חשבון" לכל אלו בעולם שמעזים לבקר אותנו כעם".

פינס המשיכה וסיפרה על עבודת ההסברה הקשה מול העולם: "עבדתי כל כך קשה בהסברה ובשקיפות של המציאות הנוראית שלנו מאז היום השחור הזה לעולם ואני יודעת כמה זה יראה מנותק אם אעלה לרשת החברתית שאני שמחה וחוגגת על אדמה בה לפני 5 חודשים נטבחנו, וכמובן כשאחים שלי כלואים במנהרות של ארגון הטרור הכי רשע מרשע שניסה למחוק אותנו ומקווה שסופו יהיה מר כמו של המן הרשע".

"חשוב לי להדגיש, כי אני מדברת בשם*עצמי בלבד* ורוצה להגיד לכל מי שיצא וחגג והתחפש ועוד מתכנן - תבטיחו לי שלא תשפטו את עצמכם! להפך! זה שאתם מצליחים לקום מן הכאב ולחגוג את החג הכי מיוחד שלנו כיהודים זה ניצחון אחר. תחגגו גם בשבילי", סיכמה.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully