וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג לא רק לילדים: הסלבס חוגגים את חג הפורים

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 18:22

כמדי שנה, ועל אף העצב הגדול בעקבות המצב במדינה, כוכבי הביצה לא ויתרו על ההזדמנות ועלו על התחפושות המושקעות לכבוד החג. מי הפתיע ומי פספס השנה? וואלה! סלבס ליצנית

אסי עזר והבת אלכס מחופשים לפורים. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר והבת אלכס מחופשים לפורים/צילום מסך, אינסטגרם

בצל המלחמה העוברת עלינו בחצי השנה האחרונה, הגיע חג הפורים, החג שאמור להיות הכי שמח בשנה. החגיגות הגדולות והמושקעות קיבלו השנה את התפנית שלהן, ולא מעט החליטו לוותר על החגיגות והתחפושות. אבל לצד כל אלו, היו מי שהחליטו דווקא השנה להמשיך ולחגוג, ולו רק כדי להזכיר לאויבנו שעם ישראל חי.

דוגמה מצויינת לכך הם משפחת בובליל- בניסטי, המשפחה של אושיית הרשת וכוכבת הריאלטי עינב בובליל, שהפציצו השנה בתחפושת משפחתית כחול-לבן-ירוק זית והתחפשו ביחד ללוחמי ארץ ישראל. עינב והבנות עלו על מדים שהזכירו לנו את דמות הקומיקס הלוחמת הישראלית סברה, הבעל אלי והבן יוסף התחפשו לחיילים, וריף הקטנה הייתה אריה כחול לבן מתוק במיוחד.

המשפחה של עינב לא הייתה המשפחה היחידה כמובן שהחליטה ללכת בגדול (גם) השנה על תחפושת משפחתית מושקעת. הזוג האהוב תומר ושונית חמד התחפשו השנה ביחד עם ארבעת הבנות שלהן לשבט אמזונות, וגם מאחורי התחפושת הזאת הושקעה לא מעט מחשבה: "את התחפושת השנה הבנות שלנו בחרו בעצמן. זה לא הפתיע אותי ואני משערת שזה נבע מהשיח הבלתי פוסק אצלנו בבית על מעמד האישה על כבודן וזכויותיהן של הנשים. אנחנו מחזקים אותן שיהיו אמיצות, אסרטיביות ודעתניות שלא יבהלו ולא יתקפלו מול הדומיננטיות של הבנים ושתמיד יאמינו בעצמן".

"בפורים הזה תומר הוא הגלדיאטור שלנו, וזו הזדמנות להזכיר שגם לבנים חלק חשוב ומהותי במעמד האישה. הגברים/ הבנים שלצידנו ושלצד הבנות שלנו צריכים גם הם להילחם למען עולם שוויוני יותר לנשים, לשמור על שיח מכבד,על חשיבה שוויונית והוגנת, לפרגן לנשים, לתמוך בהן ולתת להן את מקומן השווה!", סיפרה שונית בפוסט שהעלתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משפחות נוספות שעשו זאת בגדול השנה הן המשפחה של מאור ומירן בוזגלו, שהתחפשו ביחד עם הילדים שלהם לשלגייה ושבעת הגמדים ודאגו גם להכניס את הכלבים של המשפחה לתמונה המושקעת. עוד בגזרת סיפורי האגדה היו המשפחה המתקמבקת של אייל גולן ודניאל גרינברג, שהתחפשו ביחד כולן לדמויות מבת הים הקטנה.

גם עדן בן זקן ובעלה שוקי עלו על התחפושת המשפחתית, התחפשו ביחד עם הילדים לסופר-מריו, לבקשת הבן הבכור מישל. ומי שעוד הלכו בעקבות בקשות הילדים השנה היו המשפחה של לירן כוהנר וגיא גיאור, שהתחפשו לאסירים בעקבות הבת הבכורה שיה שהתחפשה לשוטרת.

מי שעוד השקיעה כמדי שנה בצילומים משפחתיים היא מיכל הקטנה, שלא הסתפקה בתחפושת אחת, אלא בשתיים. בתחפושת הראשונה וייצמן התחפשה ביחד עם ילדיה הקטנים לפיות ושדונים מהיער הקסום, כולל צילומי חוץ ביער כמובן. אל התחפושת השנייה הצטרפו גם ילדיה הגדולים של הכוכבת, וביחד התחפשו כולם לוודי וג'סי מצעצוע של סיפור. שתי התחפושות אגב, היו בהרכב מעט חסר, כשהאבא ניר ויצמן נעדר מהתמונות, זאת על רקע הדיבורים על הפרידה של השניים.

מיכל הקטנה והילדים מחופשים לוודי וג'סי. אינסטגרם/ מור צידון, צילום מסך
מיכל הקטנה והילדים מחופשים לוודי וג'סי/צילום מסך, אינסטגרם/ מור צידון
מיכל הקטנה והילדים מחופשים לפיות ושדונים. אינסטגרם / אלין שלג, צילום מסך
מיכל הקטנה והילדים מחופשים לפיות ושדונים/צילום מסך, אינסטגרם / אלין שלג

עוד בגזרת התחפושות המושקעות והצילומים המפוצצים היו גם אורטל עמר ובנה המתוק תו פרינס, שהצטלמו ביחד לפוקהונטוס והאינדיאני הקטן. בפוסט שהעלתה כתבה עמר: "בהחלט זה הפורים הכי עצוב שאני זוכרת. הרצון לחיות בין הרצון לזכור טוב טוב איפה אנחנו חיים. הדיסוננס פה כל כך גדול שקשה לכולם, זה לא עובר ליד אף אחד, באחריות. אין מישהו שנירמל את חייו ועדיין, בתוך כל הקושי, מנסים לחיות כאן".

מי שפחות השקיע בהפקה אבל עדיין הצטיין בחמידות יתרה הוא המנחה אסי עזר שהתחפש לטייס, והעלה תמונה מתוקה עם הבת אלכס שהתחפשה לחד קרן, רגע לפני שעומד להצטרף אח חדש למשפחה.

אבל לא רק משפחות הסלבס השקיעו בתפירת תחפושות וצילומים מקצועיים, אלא גם לא מעט כוכבים ואושיות נתנו פייט אחד לשנייה בתחרות התחפושות הבין-סלבריטאית והרימו הפקה מטריפה. טום באום, המלך של פורים שמרים מסיבה בכל שנה עשה זאת גם הפעם, והתחפש לזמרת מיילי סיירוס עם שמלת סיכום הביטחון מטקס הגראמי האחרון. באום אפילו זכה לתגובה מסיירוס בעצמה, שהתחרטה כנראה כעבור זמן קצר ומחקה אותה.

מי שעוד התחפש לזמרת בינלאומית, עם התחפושת שמבחינת וואלה! סלבס לגמרי ניצחה את חג הפורים לשנה הזו, הוא אושיית הרשת והמאפר אדיר מזרחי שהתחפש למלכה האם ביונסה עם אחת מהתלבושות האייקונית שלבשה הזמרת בטור ההופעות האחרון שלה. אבל מזרחי לא היה היחידי שהתחפש לביונסה. גם זוכת האח הגדול תקווה גדעון לקחה השראה מהטור האחרון והצטלמה עם בגד הגוף המפורסם מההופעה.

הדוגמנית קארין עליה בחרה להתחפש דווקא לזמרת מהעבר, עלתה על הפאה הבלונדינית והשמלה הלבנה בגרסה משלה לכוכבת האייקונית מרלין מונרו. מאמנת הכושר אירה דולפין בחרה לעשות מחווה לזמרת מקומית, התחפשה ליוניקורן נועה קירל ואפילו נתנה ביצוע מרשים משלה לריקוד אותו ביצעה קירל על במת האירוויזיון.

וואלה! סלבס תכננה להתחפש השנה לתרנגולת סקסית, אבל גם הפעם הדבר היחידי שעלה עליה היה אוהל קמפינג לארבעה אנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully