וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בתעשיית הבידור: הסלבס נפרדים מחברם עומר דץ ז"ל

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 12:15

מותו הפתאומי של הזמר והשחקן עומר דץ, בנם של אורנה ומשה, שנפטר אתמול בעקבות התקף אפילפסיה, הותיר רבים בהלם, כולל את חבריו, חבריו של הוריו וגם את מי שלא הכירו אותו אישית, שהצטרפו למילות התנחומים למשפחתו

אגם בוחבוט סופדת לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אגם בוחבוט סופדת לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
רוני דלומי סופדת לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
רוני דלומי סופדת לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר והשחקן עומר דץ, בנם הבכור של צמד הזמרים-שחקנים אורנה ומשה דץ, הלך אתמול (חמישי) לעולמו במפתיע בגיל 30 בלבד בעקבות התקף אפילפסיה. מותו הטראגי והפתאומי הכה רבים בהלם, ביניהם גם חבריו של השחקן שנפרדו ממנו בצער רב.

השחקנית והזמרת רוני דלומי כתבה בסטורי שהעלתה היום (שישי): "מאתמול בערב הלב שלי כואב ושבור. מאתמול בערב אני לא מוצאת את מהילים. לא יודעת אם יש. חיבור גדול ואינסוף אהבה משפחה יפה ואהובה. עומר אני פשוט לא מצליחה להאמין, תנוח על משכבך בשלום".

הזמרת אגם בוחבוט כתבה גם היא: "אני לא יודעת איך להגיב לידיעה הנוראית הזאת. הלב נשבר לאלפי חתיכות. משתתפת בצער המשפחה ושולחת חיבוק ענק". אסי עזר, שהנחה את התכנית הכוכב הבא בה השתתף דץ כתב: "אסון גדול. תנחומי למשפחה".

מעיין אדם סופדת לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם סופדת לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
ליהיא גרינר סופדת לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
ליהיא גרינר סופדת לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

יולי ויצמן, בתה של מיכל הקטנה חברתה הטובה של אורנה דץ, כתבה בסטורי שהעלתה: "עומר כמה כאב. מאז שאני מכירה את עצמי גדלתי אצלכם. נשבר לכולנו הלב. משפחה מדהימה שלא תדעו עוד צער אני אוהבת אתכם". גם חני נחמיאס, חברתו הטובה של משה דץ, כתבה: "עומר דץ איננו. שבר גדול ועצב תהומי. יהי זכרך ברוך ילד יפה ומוכשר".

מעיין אדם, ששכלה השנה את אחותה מפל בטבח במסיבת הנובה, כתבה על המפגש שלה עם משה השבוע שבדיעבד הפך למצמרר: "כבר שעה מחפשת מילים. השבוע משה דץ התארח בתכנית שלי, חיבק והשתתף בצערי, כשרק השמיים יודעים שהם הולכים ליפול עליו ולהפוך אותו לאדם עצוב ושבור בשארית חייו. המילים היחידות שיש לי לומר זה תעשו הכל כאילו אין מחר. תאהבו, תתמסרו, תחיו חזק, תגשימו ואל תוותרו על אף רגע. כי מאוד יכול להיות שלא יהיה מחר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוראל צברי סופד לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אוראל צברי סופד לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
אילנית לוי סופדת לעומר דץ ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אילנית לוי סופדת לעומר דץ ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

רבים שלא הכירו את עומר השתתפו בצער משפחתו והוריו, האהובים על רבים. ליהיא גרינר כתבה: "כמה כישרון. איזה אדם מדהים. לא ייאמן איזה טרגדיה. אוהבת אתכם משפחת דץ". גם השחקן אוראל צברי כתב: "יושב בבית בהלם. לא יודע איך בכלל מעכלים. יהיה זכרו ברוך. וחיבוק למשפחה הכל כך מתוקה הזו. איזה נורא".

אילנית לוי כתבה: "כמה עצב. תנוח על משכבך בשלום ילד יפה ואהוב". אדל בספלוב שיתפה גם היא בתחושות שרבים מזדהים איתן: "זה פשוט גמר אותי הידיעה הזאת. בשנייה החיים נגמרים. אלוהים איזה אסון. אורנה לבי איתך ועם משפחתך. שלא תדעו עוד צער לעולם!!!".


וואלה! סלבס משתתפת בצער של משפחת דץ ושולחת חיבוק חזק למשפחתו ומכריו של עומר ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully