וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שנה, לא השנה: מסיבות פורים השנתיות שבוטלו בגלל המצב

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 13:54

חג פורים הגיע וכמו בכל שנה כולנו מחכים ומצפים לראות למי התחפשו יונית לוי, דני קושמרו ויתר חבריהם לחדשות 12. אז איזה מסיבות לא יתקיימו השנה ומי החליט לחגוג בכל זאת? וואלה! סלבס המן הרשע

יונית לוי דני קושמרו. ניר פקין
שנת 2022 הייתה אחרת/ניר פקין

כמדי שנה חברת החדשות שתמיד עסוקה בדברים הכי קשים ורציניים במדינה הקטנה שלנו, לוקחת ברייק לערב אחד וכל האנשים שרגילים להיות תחת לחץ תמידי מקבלים הזדמנות להתחפש ולצאת קצת מאזור הנוחות. כולנו זוכרים את התחפושת האייקונית של יונית לוי ודני קושמרו ליוקו אונו וג'ון לנון בשנת 2022, בימים בהם החדשות היו יחסית "רגילות" סביב פוליטיקה וסבבי בחירות שלא נגמרו.

"השנה, המסיבה לא תתקים ונאלץ להמתין לימים שקטים יותר, הלוואי שזה יקרה כבר בשנה הבאה" מסר לוואלה! סלבס אלון שני, דובר חברת החדשות: "זו החלטה שאנחנו גאים בה. זו שנה אחרת שמכתיבה התנהלות שונה. בזמן שמשפחות מבכות את יקיריהן וממתינות לאהובים שלהן, החטופים בידי חמאס. אנחנו סבורים שאין מקום לקיים את מסיבת הפורים השנתית של חברת החדשות".

גם סוכנות הדוגמנות TMI המייצגת את עדן פינס, אנה זק, יעל שלביה וכוכבות נוספות, אחראית בכל שנה לאחת המסיבות הכי שוות בעיר. השנה עומרי יערי, בעלי הסוכנות החליט שזה לא הזמן: "הרגיש לי לא נכון השנה, אפילו לא חשבנו על זה האמת. כן נתחפש וכן נצא קצת, אבל להרים הפקה כמו בכל שנה- הרגיש לי לא נכון", הודה.

בן אל תבורי במסיבת TMI 2020. ניר פקין,
שחרר את עמנו/ניר פקין

גם סוכנות "יולי" המייצגת את יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת דיאן שוורץ ועוד לא מעט כוכבות שלחה למיוצגים והמיוצגות שלה הודעת וואצאפ בה הודיעו כי לא תתקיים השנה מסיבה כל עוד יש חטופים בשבי החמאס: "היי כולם, הרבה שאלו אותנו בנוגע למסיבת הפורים המסורתית שלנו - השנה החלטנו לא לקיים אותה".

"הרגשנו שאנחנו לא יכולים לחגוג בלב שלם, בידיעה שישנם 134 חטופים בשבי ואלפי לוחמות ולוחמים שנמצאים בצפון ובעזה. במקום זה, בשבוע הבא - בתאריכים 20-21/3 אנחנו מזמינים אתכם לקפוץ לסוכנות כל אחד בזמן שנוח לו, ולהגיד חג שמח".

"בסוכנות יחכו לכם משלוחי מנות שרכשנו מבית חולים שניידר וכל העלות היא תרומה לפעילות של עמותת "ילדים שלנו" בשניידר. מתפללים שנוכל לחגוג בגדול בקרוב - כמו שרק אנחנו יודעים. חג שמח עם מלא בשורות טובות, ממשפחת יולי", חתמו.

עדן פינס במסיבת TMI 2020. ניר פקין,
יש פורים בדובאי?/ניר פקין

מי שהתלבט ובכל זאת החליט לחגוג הוא השחקן טום באום, שמדי שנה משאיר אבק לכולם עם התחפושת שלו. באום התלבט ולאחר מחשבה קצרה החליט להרים גם השנה הפקת פורים ססגונית בצל המצב הרגיש: "לאחר התלבטויות החלטנו שאף אחד לא יעצור אותנו", מסר. לנו נותר להמתין ולקוות שבשנה הבאה כל המסיבות יתקיימו כסידרן ושכל החטופים יזכו לחגוג עם משפחותיהם כמה שיותר מהר.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully