וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי לב להתחפש": הסלבס שלא יתחפשו בפורים

עודכן לאחרונה: 22.3.2024 / 11:44

קשה להתמודד השנה עם הדיסוננס שבין השמחה של חודש אדר לבין העצב והטראומה שאזרחים סוחבים איתם מאז ה-7 באוקטובר. וואלה! סלבס דיברה עם כמה כוכבים שהסבירו מדוע השנה הם יוותרו על התחפושת. וואלה! סלבס ליצן עצוב

כמו אזרחים רבים במדינה, גם הכוכבים של הביצה המקומית מצאו את עצמם בהתלבטות לא פשוטה לקראת חג הפורים, בו המצווה היא לשמוח. אבל איך אפשר לסמוך בלי להרגיש ניתוק? כמה זמן ההדחקה יכולה להחזיק לפני שמתגנבת גם האשמה או המחשבה על החטופים שלנו, שעדיין חיים את בוקר השבת השחורה כל יום מחדש?

בעקבות הרגשות הלא פשוטים, היו גם מי שעשו בחירה מודעת שלא לחגוג ולהתחפש השנה: "יש לי 3 תחפושות מדהימות השנה, אני לא אתחפש לאף אחת מהן", סיפרה מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת אופירה אסייג לוואלה! סלבס ושיתפה: "השנה פורים זה לא פורים שמח".

"אין לי לב להתחפש כרגיל ולחגוג את החג כשיש 134 חטופות וחטופים בשבי החמאס. זה מצב לא נורמלי! אז לא יהיה פה חג נורמלי. גם הילדים שלי לא מתחפשים. אנחנו עם אחד ואסור לשכוח את החטופים שלנו לא חוגגים עד שהחטופים חוזרים", חתמה הכוכבת בנחרצות.

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלמוג גבאי

גם אשת העסקים ניקול ראידמן שוחחה עם וואלה! סלבס ושיתפה על הבחירות שעשו הילדים שלה בעקבות המציאות שמקיפה את החג: "ריצ'י בחר להיות חייל של גבעתי לאות הזדהות וכבוד לחיילי גבעתי וחיילי צה"ל שנלחמים למען המדינה - כשהוא יגדל הוא רוצה להיות לוחם גבעתי", סיפרה בגאווה.

לעומת זאת, בתה החליטה שלא להתלבש בחגיגיות השנה: "מישל בחרה שלא להתחפש ולא לחגוג בזמן כשהחטופים שלנו במנהרות בעזה כבר 166 ימים . היא בחרה להזדהות איתם ולהעביר למסר שאנחנו לא שוכחים ומתפללים להחזרתם".

מגישת הטלויזיה של רשת 13, חן זנדר, עברה טלטלה עצומה שנגעה בה באופן אישי, כמו בישראלים רבים אחרים, אחרי ששכלה את אחותה נועה זנדר, שנרצחה במסיבת הנובה.

אני לא אתחפש ולא אציין לצערי, זה החג האהוב עלי ועל נועה ובכלל על המשפחה שלי, חג של שמחה, של חגיגות ענקיות, של הכנת תחפושות משוגעות... והשנה, הצער והכאב שלנו גדול מדי, המלחמה נמשכת והחטופים עדיין לא כאן אז השנה אני לא אחגוג", שיתפה זנדר את וואלה! סלבס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

למרות הכאב האישי הגדול שמגישת החדשות ומשפחתה עברו, היא עדיין מצליחה להבין את אלה שלא מרגישים כמוה: "אבל למען האמת, מבינה גם את החוגגים שצריכים להתפרק, לשמוח ולהשתחרר אחרי תקופה כל כך קשה. הלוואי שבקרוב גם אנחנו נוכל", חתמה בנימה אופטימית, כמה שאפשר.

סלבס נוספים שיתפו ברשתות החברתיות על הקושי גם כן: "בא לי להגיד משהו שהוא ממש לא ביקורתי, הוא ממני- אני לא מרגישה בנוח להתחפש השנה. ראיתם שהלכנו אני ואברהם ותכננו לדפוק תחפושת, אבל משהו בגוף שלי לא נתן לי" שיתפה יוצאת האח הגדול ספיר בורגיל והמשיכה: "אני לא מצליחה לרצות להינות גם מהחג הזה ולהתחפש ולצאת למסיבות, הפקות או דברים. שאחים שלנו, אחיות שלי, יושבות שם. למה נתחפש?"

"המדינה הזאת צריכה לעצור. אני מבינה שצריכים לחזור לשגרה וגם אני חיה את השגרה, ברור לי, אני לא מבקרת את הדבר הזה, אני רק אומרת שברגעים כאלה המדינה צריכה לעצור. לא שמחה ולא הפקות ולא מסיבות ולא שום דבר. יש לנו עדיין חטופים, איך בכלל אפשר לשמוח?", שאלה את עוקביה.

הסטורי של ספיר בורגיל על פורים/אינסטגרם צילום מסך

גם אושיית הרשת מאיה ורטהיימר שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על ההחלטה שלא להתחפש: "מי שמכיר אותנו יודע שפורים זה החג האהוב עליי, בניו יורק אפילו קפצתי על הלוואיין, תמיד אני כבר חצי שנה מראש מתחילה לתכנן את התחפושות ואסף הודיע לי שאנחנו לא מתחפשים".

"עצוב מידי, אני כל הזמן מדמיינת את החטופים פה... שום דבר לא מרגיש שלם והכל שבור. אבל יש פורים בגן אז שלפתי בלילה את התחפושת של אנה בשביל אסיושי", הודתה באילתור, שלא כמו בכל שנה בה היא ממצה את החג עד תום.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully