וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: שרון סטון קיבלה את ההתנצלות שהגיעה לה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 14:11

השחקנית שרון סטון עברה השפלה מזעזעת בשידור חי לפני עשר שנים, כחלק ממערכון בתוכנית הסאטירה SNL. עכשיו, מי שהיה אחראי לאירוע התנצל והסביר את עצמו. וואלה! סלבס מוטב מאוחר

לא פעם יוצא לנו לשמוע על תוכנית, אמירות או מעשים מהעבר ולהזדזע מחוסר הפוליטקלי קורקט או ההתנהגות שהפכה ללא לגיטימית עם השנים. כך קרה גם לקומיקאי דיינה קארווי, שבמבט לאחור במערכון אחד, הוא הבין שיש אישה שהוא חייב לה התנצלות.

לפני עשור עלה מערכון בתוכנית הסאטירה השבועית שזכתה מזמן בתואר "מיתולוגית", SNL. ובו כיכבה השחקנית שרון סטון. הקטע עצמו גולל סיפור של אישה בבידוק ביטחוני בשדה תועפה שמתבקשת להתפשט בפני שלושה מאבטחים גברים, כשאחד מהם הוא קארווי.

כמובן שכולנו יכולים להיות חכמים בלילה אך הקומיקאי לקח את זה צעד קדימה ובחר להעביר מסר לסטון בפודקאסט "Fly on the Wall", בו כיכבו יחד: "אני רוצה להתנצל באופן פומבי על מערכון הבידוק הביטחוני בו שיחקתי איש הודי ושכנענו את שרון, את הדמות שלה, או מה שזה לא יהיה- להוריד את הבגדים ולעבור דרך הדבר של הבטיחות. זה כל כך 1992, אתם יודעים זאת תקופה אחרת".

שרון סטון. Michael Kovac, GettyImages
שרון סטון/GettyImages, Michael Kovac

השחקנית קיבלה את ההתנצלות ברוח טובה: "אני יודעת מה ההבדל בין התנהגות לא במקום לעבירה. אני חושבת שכולנו ביצענו עבירות כאלה ואחרות באותה התקופה כי לא לא חשבנו שמשהו לא בסדר אז, לא היה לנו את החוש הזה. אותי זה הצחיק ולא היה לי אכפת", הודתה.

וואלה! סלבס יודעת שאף אחד לא יבקש ממנה להתפשט, לא מדובר בנוף שאנשים מעוניינים לראות.

  • עוד באותו נושא:
  • שרון סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully