וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזון אחרית הימים: האם מייגן פוקס ומאשין גאן קלי נפרדו?

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 11:02

השחקנית מייגן פוקס ובן זוגה הראפר מאשין גאן קלי הם מהזוגות הדוחים, הדביקים והמשתפים הגדולים ביותר. עכשיו, קרה הדבר לו כולם התפללו והתשוקה המוגזמת שהם נוטים להפגין כנראה לא הייתה מספיקה כדי להחזיק את מערכת היחסים וואלה! סלבס טקס שתיית דם

אם יש זוג שוואלה! סלבס אוהבת לשנוא הם השחקנית מייגן פוקס והסו קולד ראפר, מאשין גאן קלי, שנטו להשוויץ באהבה הבוערת שלהם בכל מקום שהם הגיעו אליו, למרות שאף אחד לא רצה או ביקש לראות ולשמוע על דברים מוזרים כמו שתיית הדם אחד של השנייה.

מתברר שלא רק שהם החליטו לבטל את האירוסין הארוכים שלהם, אלא גם לתת ספייס ולעבור לגור במקומות נפרדים: "הם עשו את ההסדר הזה כדי לתת מרחב אחד לשנייה, למרות שהם עדיין ביחד. הם פשוט לא במקום טוב עכשיו, זה משתנה כל יום", סיפר מקורב לזוג הדביק ל- Us Weekly.

על פי אותו המקור, למרות שהם כביכול עדיין בזוגיות, השחקנית ההוליוודית כנראה מעוניינת לנצל את ההפסקה כדי להרחיב אופקים וביקשה מחברים שלה לשדך לה אנשים. על אף הרצון של פוקס, הקרובים אל הזוג המוגזם טוענים שהם לא רואים פרידה בעתיד הקרוב.

"החברים שמסביבם לא רואים את מערכת הזאת נגמרת, האם באמת משנים את דעתם כל יום", נשמע מעייף אך לא מפתיע. "למייגן יש בעיות אמון וקשה לה לסמוך, אבל היא מבינה שחוסר הביטחון הוא זה שמתדלק את המחשבות האלה", חתם.

מקור מותש אחר אמר לצהובון דברים דומים אך בצורה קצת יותר בוטה: "למייגן ומאשין גאן קלי יש מערכת יחסים מאוד , האהבה שלהם פיזית גורמת לי לרצות להקיא".

פוקס אישרה את ביטול האירוסין אתמול (ד'), כשהגיעה להתארח בפוקדאסט "Call Her Daddy" ובישרה את החדשות והוסיפה: "מה שאני יכולה להגיד בנושא זה שאני מתייחסת אליו בתור ה'נשמה התאומה' שלי ותמיד יהיה לי קשר אליו, לא משנה מה. אני לא יכולה להגיד באיזו עוצמה, אבל תמיד נהיה מחוברים. מעבר לזה אני לא מוכנה להרחיב.

וואלה! סלבס שתתה פעם מיץ פטל וחטפה צרבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully